Zapewnia, że ma program wyborczy, ale nie ujawnia szczegółów i przekonuje, że zdąży go zaprezentować przed wyborami samorządowymi. Łukasz Tyszler, kandydat PO na prezydenta Szczecina, o swoim starcie mówił w "Rozmowach pod krawatem".
- Dwa miesiące to wystarczająco dużo czasu, aby przedstawić mieszkańcom swój program. W sporcie i polityce wynik nie jest znany do końca - uważa Tyszler.
Przedstawiciele konkurencyjnych partii są zgodni w opinii, że szczecińska Platforma Obywatelska może mieć problem z wygraniem wyborów prezydenta miasta. Mówili o tym w niedzielę w "Kawiarence politycznej" Radia Szczecin.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się, że jest to trzeci szereg partyjny.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakich partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Proszę państwa, mówmy wprost - dodał.
- Kiedy w 2006 roku Piotr Krzystek startował na prezydenta Szczecina z ramienia Platformy Obywatelskiej, wówczas wszyscy podnosili podobne argumenty, jak dzisiaj podnoszą wobec pana Łukasza Tyszlera - przypomniała Magdalena Kochan z PO.
Dotąd start w wyborach na prezydenta Szczecina ogłosili: radna niezrzeszona Małgorzata Jacyna-Witt, radny PiS Artur Szałabawka, szef SLD w mieście Dawid Krystek, obecnie urzędujący prezydent Piotr Krzystek oraz Stefan Oleszczuk z Kongresu Nowej Prawicy. Według nieoficjalnych doniesień, kandydatem PSL może być Bartłomiej Toszek.
Wybory samorządowe odbędą się 16 listopada.
Posłuchaj "Rozmowy pod krawatem".
Posłuchaj "Kawiarenki politycznej".
Przedstawiciele konkurencyjnych partii są zgodni w opinii, że szczecińska Platforma Obywatelska może mieć problem z wygraniem wyborów prezydenta miasta. Mówili o tym w niedzielę w "Kawiarence politycznej" Radia Szczecin.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się, że jest to trzeci szereg partyjny.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakich partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Proszę państwa, mówmy wprost - dodał.
- Kiedy w 2006 roku Piotr Krzystek startował na prezydenta Szczecina z ramienia Platformy Obywatelskiej, wówczas wszyscy podnosili podobne argumenty, jak dzisiaj podnoszą wobec pana Łukasza Tyszlera - przypomniała Magdalena Kochan z PO.
Dotąd start w wyborach na prezydenta Szczecina ogłosili: radna niezrzeszona Małgorzata Jacyna-Witt, radny PiS Artur Szałabawka, szef SLD w mieście Dawid Krystek, obecnie urzędujący prezydent Piotr Krzystek oraz Stefan Oleszczuk z Kongresu Nowej Prawicy. Według nieoficjalnych doniesień, kandydatem PSL może być Bartłomiej Toszek.
Wybory samorządowe odbędą się 16 listopada.
Posłuchaj "Rozmowy pod krawatem".
Posłuchaj "Kawiarenki politycznej".
- Dwa miesiące to wystarczająco dużo czasu, aby przedstawić mieszkańcom swój program. W sporcie i w polityce nie do końca jest znany wynik - uważa Tyszler.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się z przedmówczyniami, że jest to trzeci szereg.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakie partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Mówmy o tym wprost - dodał.
Zobacz także
2019-11-25, godz. 10:27
Szłabawka: brak pozwu ze strony Grodzkiego "już o czymś świadczy"
Sprawa powinna być wyjaśniona przed sądem, ale marszałek Senatu nie pozwie profesor Uniwersytetu Szczecińskiego i "to już o czymś świadczy" - oceniał poseł PiS Artur Szałabawka.
» więcej
2019-11-25, godz. 09:09
Poseł PiS: widziałem zachowanie posłów od zadym z PO, szykowali jakąś akcję
"Po zachowaniu bulterierów z opozycji widać było, że szykuje się jakaś akcja" - mówił w "Rozmowie pod krawatem" Artur Szałabawka. To komentarz na temat czwartkowego głosowania w sprawie wyboru sędziów Trybunału Konstytucyjneg…
» więcej
2019-11-22, godz. 09:39
Dyrektor Filharmonii: nie chcielibyśmy podnosić cen biletów
Nie chciałabym, aby podwyżki odbiły się na naszych melomanach - powiedziała w "Rozmowie pd Krawatem" Dorota Serwa, dyrektor Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie.
» więcej
2019-11-21, godz. 09:24
Poseł Solidarnej Polski: Lewica zajmuje się feminatywami, my walczymy o prawa kobiet
Gdy jedni walczą o żeńskie końcówki wyrazów, my mówimy o równych płacach dla kobiet - podkreślał w "Rozmowie pod krawatem" poseł Solidarnej Polski Jan Kanthak.
» więcej
2019-11-20, godz. 10:53
Posłowie PiS bronią pani profesor. Mocne słowa o decyzji rektora US
Przerażające i skandaliczne działanie władz Uniwersytetu Szczecińskiego wobec profesor Agnieszki Popieli - tak decyzję rektora o wszczęciu postępowania dyscyplinarnego wobec naukowca oceniał poseł Prawa i Sprawiedliwości Marek …
» więcej
2019-11-15, godz. 09:24
"Kultura w Szczecinie nie jest w kryzysie, ale najlepiej nie jest"
Pisarz, krytyk i dziennikarz Artur Daniel Liskowacki oceniał w "Rozmowach pod krawatem", że produkcje artystyczne są na wysokim poziomie, mieszkańcy Szczecina chętnie chodzą na koncerty i spotkania oraz korzystają z bibliotek. To jednak…
» więcej
2019-11-14, godz. 09:22
Sachajko: Paweł Kukiz jest bardzo emocjonalny, jest artystą
Jesteśmy ludźmi a nie cyborgami, żeby zawsze się kontrolować - tak o zachowaniu Pawła Kukiza mówi jego klubowy kolega Jarosław Sachajko.
» więcej
2019-11-08, godz. 09:15
Prof. Dudek o szkolnictwie wyższym: młodych ludzi oszukano
Jakość szkolnictwa wyższego w Polsce kompletnie upadła - mówił w "Rozmowie pod Krawatem" politolog i historyk profesor Antoni Dudek.
» więcej
2019-11-07, godz. 12:36
Poseł Konfederacji o TK: Był i będzie upolityczniony
Był i będzie upolityczniony - tak o Trybunale Konstytucyjnym mówił w "Rozmowach pod krawatem" poseł Konfederacji Konrad Berkowicz.
» więcej
2019-11-07, godz. 09:23
Polityk Konfederacji: Donald Tusk okazał się kłamczuszkiem
Konfederacja pierwsza ogłosiła prawybory u siebie, bo ma wielu dobrych kandydatów. W odróżnieniu od Koalicji Obywatelskiej, gdzie taki pomysł wydaje się absurdalny, tam dobrych kandydatów nie ma - mówił w "Rozmowie pod krawatem"…
» więcej
2019-11-06, godz. 11:22
Pomnik Marszałka i deklaracja prezydenta Krzystka
Pomnik Piłsudskiego powinien być "darem społeczeństwa Szczecina" - mówił w "Rozmowach pod krawatem" prezydent Piotr Krzystek.
» więcej
2019-11-06, godz. 10:08
Przeciągające się prace przy inwestycjach. Jest odpowiedź prezydenta Szczecina
Wiele szczecińskich inwestycji miasto przygotowywało przez lata - tak prezydent Piotr Krzystek odpowiadał na pytanie o przeciągające się prace nad modernizacją placu Orła Białego czy centralnej, śródmiejskiej części alei Wojska…
» więcej
2019-11-06, godz. 09:19
Prezydent Szczecina: to politycy zbliżyli się do mnie
Jak zapewnia, nie wikła się w politykę - a to politycy "zbliżyli się do niego" - mówił w "Rozmowie pod krawatem" prezydent Szczecina Piotr Krzystek.
» więcej
2019-11-05, godz. 09:24
Zmiany w ustawie o ochronie zwierząt nie budzą żadnych wątpliwości większości klubów
Projekt zmian ustawy o ochronie zwierząt nie budzi wątpliwości większości klubów, ale leży w zamrażalce, bo blokuje go lobby hodowców - mówiła w "Rozmowie pod krawatem" posłanka PO Dorota Niedziela.
» więcej
2019-11-04, godz. 10:54
"Wierzę w drugą turę wyborów"
W wyborach prezydenckich wierzy w drugą turę i liczy w niej na zwycięską walkę popieranego przez całą opozycję kandydata. Zdaniem posła Grzegorza Napieralskiego tak można pokonać Andrzeja Dudę w przyszłym roku.
» więcej