Zapewnia, że ma program wyborczy, ale nie ujawnia szczegółów i przekonuje, że zdąży go zaprezentować przed wyborami samorządowymi. Łukasz Tyszler, kandydat PO na prezydenta Szczecina, o swoim starcie mówił w "Rozmowach pod krawatem".
- Dwa miesiące to wystarczająco dużo czasu, aby przedstawić mieszkańcom swój program. W sporcie i polityce wynik nie jest znany do końca - uważa Tyszler.
Przedstawiciele konkurencyjnych partii są zgodni w opinii, że szczecińska Platforma Obywatelska może mieć problem z wygraniem wyborów prezydenta miasta. Mówili o tym w niedzielę w "Kawiarence politycznej" Radia Szczecin.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się, że jest to trzeci szereg partyjny.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakich partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Proszę państwa, mówmy wprost - dodał.
- Kiedy w 2006 roku Piotr Krzystek startował na prezydenta Szczecina z ramienia Platformy Obywatelskiej, wówczas wszyscy podnosili podobne argumenty, jak dzisiaj podnoszą wobec pana Łukasza Tyszlera - przypomniała Magdalena Kochan z PO.
Dotąd start w wyborach na prezydenta Szczecina ogłosili: radna niezrzeszona Małgorzata Jacyna-Witt, radny PiS Artur Szałabawka, szef SLD w mieście Dawid Krystek, obecnie urzędujący prezydent Piotr Krzystek oraz Stefan Oleszczuk z Kongresu Nowej Prawicy. Według nieoficjalnych doniesień, kandydatem PSL może być Bartłomiej Toszek.
Wybory samorządowe odbędą się 16 listopada.
Posłuchaj "Rozmowy pod krawatem".
Posłuchaj "Kawiarenki politycznej".
Przedstawiciele konkurencyjnych partii są zgodni w opinii, że szczecińska Platforma Obywatelska może mieć problem z wygraniem wyborów prezydenta miasta. Mówili o tym w niedzielę w "Kawiarence politycznej" Radia Szczecin.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się, że jest to trzeci szereg partyjny.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakich partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Proszę państwa, mówmy wprost - dodał.
- Kiedy w 2006 roku Piotr Krzystek startował na prezydenta Szczecina z ramienia Platformy Obywatelskiej, wówczas wszyscy podnosili podobne argumenty, jak dzisiaj podnoszą wobec pana Łukasza Tyszlera - przypomniała Magdalena Kochan z PO.
Dotąd start w wyborach na prezydenta Szczecina ogłosili: radna niezrzeszona Małgorzata Jacyna-Witt, radny PiS Artur Szałabawka, szef SLD w mieście Dawid Krystek, obecnie urzędujący prezydent Piotr Krzystek oraz Stefan Oleszczuk z Kongresu Nowej Prawicy. Według nieoficjalnych doniesień, kandydatem PSL może być Bartłomiej Toszek.
Wybory samorządowe odbędą się 16 listopada.
Posłuchaj "Rozmowy pod krawatem".
Posłuchaj "Kawiarenki politycznej".
- Dwa miesiące to wystarczająco dużo czasu, aby przedstawić mieszkańcom swój program. W sporcie i w polityce nie do końca jest znany wynik - uważa Tyszler.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się z przedmówczyniami, że jest to trzeci szereg.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakie partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Mówmy o tym wprost - dodał.
Zobacz także
2018-12-06, godz. 10:46
Misja watykańska Joanny Scheuring-Wielgus
Z zapowiedzi spotkania z papieżem i z dymisji polskiego Episkopatu się nie wycofuje - posłanka Joanna Scheuring-Wielgus w "Rozmowie pod krawatem" stwierdziła, że "ma sposób, żeby spotkać się z Franciszkiem".
» więcej
2018-12-06, godz. 09:31
"Zagrywki, knucie, cwaniactwo, to prędzej czy później wychodzi"
Joanna Scheuring-Wielgus o sytuacji w Nowoczesnej: - A nie mówiłam?. Tak odejście posłów Nowoczesnej do PO i dezintegrację klubu jej byłej partii komentowała posłanka w "Rozmowie pod krawatem". Stwierdziła też, że "to porażka…
» więcej
2018-12-05, godz. 11:52
"Nie do pomyślenia, by pomniki w mieście były bezczeszczone"
Powinien pojawić się jak najszybciej - tak o monitoringu przy pomniku generała Ryszarda Kuklińskiego w Szczecinie mówił zastępca prezydenta miasta Daniel Wacinkiewicz.
» więcej
2018-12-05, godz. 11:12
Wacinkiewicz: Nowa wiceprezydent nie będzie nadzorować STBS-u
Nadzór nad szczecińskim TBS przejmie ktoś inny - mówił wiceprezydent Szczecina Daniel Wacinkiewicz, pytany o nową zastępczynię prezydenta miasta Annę Szotkowską, która miała zajmować się sprawami mieszkaniowymi.
» więcej
2018-12-05, godz. 09:14
Wiceprezydent Szczecina: To nie jest żadna sformalizowana koalicja, a jedynie umowne porozumienie
To nie jest sformalizowana koalicja - mówił o współpracy Bezpartyjnych Piotra Krzystka z Koalicją Obywatelską w Radzie Miasta i sejmiku województwa wiceprezydent Szczecina Daniel Wacinkiewicz.
» więcej
2018-12-04, godz. 09:27
"Wyborcy mają prawo do artykułowania swojego żalu w sposób czasem bardzo mocny"
Politycy muszą ważyć słowa - tak o komentarzach w sprawie przejścia Wojciecha Kałuży z Nowoczesnej do Prawa i Sprawiedliwości - mówi Jan Filip Libicki, senator Polskiego Stronnictwa Ludowego, a wcześniej polityk Platformy Obywat…
» więcej
2018-12-03, godz. 10:53
Inwestycyjne plany marszałka na nadchodzącą kadencję
Inwestycje w kolej, szpitale, muzeum morskie i nową siedzibę urzędu - to cele władz województwa na zaczynającą się właśnie kadencję. Mówił o tym w "Rozmowie pod krawatem" marszałek Olgierd Geblewicz.
» więcej
2018-12-03, godz. 10:16
Marszałek chce budować nowe relacje z SLD
Pamięci nie traci, ale chce budować nowe relacje z SLD. W studiu Radia Szczecin marszałek województwa komentuje zawiązaną ostatnio sejmikową koalicję. Jest w niej Sojusz Lewicy Demokratycznej, którego szef w regionie - Dariusz Wieczorek…
» więcej
2018-12-03, godz. 09:25
Gawłowski obiektem nagonki, związki z mafią nieuprawnione
Mówi o nagonce i zapewnia, że fakty wyjdą na jaw - tak szef szczecińskiej Platformy Obywatelskiej ocenia sytuację b. szefa zachodniopomorskich struktur tej partii.
» więcej
2018-11-30, godz. 09:24
Konserwator zabytków: interesant nie może odczuwać problemów wewnętrznych w urzędzie
"Interesant powinien być punktem wyjścia" - zapowiada w "Rozmowie pod krawatem" nowy szczeciński konserwator zabytków. Michał Dębowski zaznaczył, że jest kilka rzeczy do poprawy.
» więcej
2018-11-29, godz. 10:32
Za rządów PO-PSL lobbyści pisali prawo podatkowe? Poseł Jakubiak pyta o rolę Nowaka i Rostowskiego
Dlaczego za czasów rządu PO-PSL prawo podatkowe pisali lobbyści, jaka była w tym rola ministrów Sławomira Nowaka i Jana Rostowskiego - takie pytania i kwestie do wyjaśnienia przed komisją do spraw wyłudzeń VAT stawia poseł Marek…
» więcej
2018-11-28, godz. 09:12
Przepióra: Bezpartyjni wyznają przede wszystkim "ideały samorządności"
Wyznają przede wszystkim "ideały samorządności" i przekonują, że w polityce nie uczestniczą - tak zapewniał w "Rozmowie pod krawatem" Marcin Przepióra, radny klubu Bezpartyjnych w zachodniopomorskim sejmiku.
» więcej
2018-11-27, godz. 12:41
Liberadzki ostro o Merkel i niemieckim rządzie
Gdy Polska i inne kraje Unii będą protestować - Niemcy "ręka w rękę" wybudują Nord Stream 2 i zostaniemy postawieni przed faktem dokonanym - mówił we wtorek w "Rozmowach pod krawatem" europoseł SLD Bogusław Liberadzki.
» więcej
2018-11-27, godz. 09:24
Szczeciński europoseł: sprawy finansowe zdecydowały o wyjściu Brytyjczyków z UE
Brytyjczycy chcieli dodatkowych ustępstw od Unii Europejskiej, a gdy ich nie dostali, opuścili wspólnotę - oceniał w "Rozmowie pod krawatem" szczeciński europoseł Bogusław Liberadzki.
» więcej
2018-11-26, godz. 09:54
"Opozycja sobie wymyśliła, że stoczni nie ma albo jest tylko wydmuszką"
"Nic się nie zmieniło" - mówił w "Rozmowie pod Krawatem" o stępce pod prom dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej poseł Prawa i Sprawiedliwości Krzysztof Zaremba.
» więcej