Miasto powinno sądzić się z Energopolem - mówi zastępca prezydenta Szczecina Michał Przepiera, ale nie składa deklaracji, że tak się właśnie stanie.
W "Rozmowach pod krawatem" pytaliśmy wiceprezydenta o ogromne kłopoty miasta z pękającymi trzeci rok z rzędu spawami na trasie linii tramwajowej od Mostu Długiego do Basenu Górniczego.
Przepiera zgodził się ze stwierdzeniem, że to "żenująca sytuacja", ale pytany o wytoczenie przez miasto sprawy sądowej wykonawcy, czyli Energopolowi, wiceprezydent nie złożył jednoznacznej deklaracji.
- W mojej ocenie, miasto powinno iść do sądu, jeżeli te rzeczy nie zostaną zrobione tak jak powinny być zrobione - mówił Michał Przepiera.
- Ostateczna decyzja zależy od prezydenta? - dopytywał prowadzący rozmowę Przemysław Szymańczyk.
- Myślę, że przede wszystkim od merytorycznego zastępcy prezydenta, potem pewnie być może w jakiejś konsultacji z prezydentem - odpowiedział Przepiera.
- Pan podnosi rękę "za"? - zapytał prowadzący.
- Jeżeli ktoś zapyta mnie o zdanie, to jestem "za" - odparł wiceprezydent.
Budowę torowiska od Mostu Długiego do Basenu Górniczego formalnie zleciła spółka Tramwaje Szczecińskie. Jej rzeczniczka informowała nas, że będą domagali się od Energopolu przedłużenia gwarancji o kolejne trzy lata i części zwrotu kosztów wartej 80 milionów złotych inwestycji.
Przepiera zgodził się ze stwierdzeniem, że to "żenująca sytuacja", ale pytany o wytoczenie przez miasto sprawy sądowej wykonawcy, czyli Energopolowi, wiceprezydent nie złożył jednoznacznej deklaracji.
- W mojej ocenie, miasto powinno iść do sądu, jeżeli te rzeczy nie zostaną zrobione tak jak powinny być zrobione - mówił Michał Przepiera.
- Ostateczna decyzja zależy od prezydenta? - dopytywał prowadzący rozmowę Przemysław Szymańczyk.
- Myślę, że przede wszystkim od merytorycznego zastępcy prezydenta, potem pewnie być może w jakiejś konsultacji z prezydentem - odpowiedział Przepiera.
- Pan podnosi rękę "za"? - zapytał prowadzący.
- Jeżeli ktoś zapyta mnie o zdanie, to jestem "za" - odparł wiceprezydent.
Budowę torowiska od Mostu Długiego do Basenu Górniczego formalnie zleciła spółka Tramwaje Szczecińskie. Jej rzeczniczka informowała nas, że będą domagali się od Energopolu przedłużenia gwarancji o kolejne trzy lata i części zwrotu kosztów wartej 80 milionów złotych inwestycji.
Zobacz także
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-04-24_149301893010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-01-11_157875872610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-09-06_150469510811.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-11-25_157467275610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-12_158150006510.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-12_158149306910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-05-29_152758811710.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-03-31_152249211510.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-12-30_154618771310.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-10_158132215110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-07_158106761810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-07_158106084110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-04-19_149259735110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-05_158091089210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-04_158082265810.jpg)