Walka ze smogiem, reforma budżetu obywatelskiego i miejsca do grillowania na osiedlach - to niektóre punkty programu wyborczego Krzysztofa Kozłowskiego, kandydata Prawa i Sprawiedliwości na prezydenta Stargardu.
Jak mówił w "Rozmowie pod krawatem" Radia Szczecin zmian wymaga przede wszystkim system drogowy. Rozbudowa dróg była zaniedbana przez ostatnie lata. Samochodów przybywa, a Stargard jest coraz bardziej zakorkowany. Brakuje przede wszystkim północnej obwodnicy miasta.
- Takiej kompletnej obwodnicy "od węzła do węzła", która obsłuży północne dzielnice miasta oraz park przemysłowy. Rozwiązanie spowoduje przeniesienie ruchu z centrum miasta; mam tu na myśli ulice Konopnickiej i Żeromskiego, spowoduje to upłynnienie ruchu w tym miejscu, ale też odciąży ulicę Szczecińską - zapowiedział Kozłowski.
Krzysztof Kozłowski nie znał dokładnego kosztu budowy obwodnicy, ale szacował, że będzie to mniej niż 100 mln złotych.
Wybory samorządowe odbędą się 21 października.
- Takiej kompletnej obwodnicy "od węzła do węzła", która obsłuży północne dzielnice miasta oraz park przemysłowy. Rozwiązanie spowoduje przeniesienie ruchu z centrum miasta; mam tu na myśli ulice Konopnickiej i Żeromskiego, spowoduje to upłynnienie ruchu w tym miejscu, ale też odciąży ulicę Szczecińską - zapowiedział Kozłowski.
Krzysztof Kozłowski nie znał dokładnego kosztu budowy obwodnicy, ale szacował, że będzie to mniej niż 100 mln złotych.
Wybory samorządowe odbędą się 21 października.
Dodaj komentarz 2 komentarze
Zadna nowość. Ale ale. Przemyslaw Szymanczyk bliżej prezydenckiego awansu zobaczcie siedzi po lewej na fotelu gdzie cały czas zasiadają kandydaci na miejsce Krzystka tego kiedyś z SLD czy PZPR coś takiego.
A wystarczyłoby porobić ścieżki rowerowe, ożywić komunikację miejską i zamknąć dla samochodów centrum miasta. Z braku możliwości dojechania gdziekolwiek swoim samochodem ludzie przesiedliby się na rowery albo autobusy. Korki by zniknęły. Wszystko za 1/10 kosztów budowy obwodnicy.
I bez żartów, ćwierć wieku temu wprawdzie centrum było otwarte (ale nie było obwodnicy południowej miasta i cały tranzyt szedł przez centrum) ale większość ludzi obywała się bez samochodów, co najwyżej narzekali na tłok w autobusach...
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-02_154642206210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-02_154641448010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/374319/2018-07-12_153140794414.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-31_154624215610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-03-30_145934759310.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-19_154521202610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-04-04_152282361011.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-05-22_152697353210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-17_154504249510.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/364353/2017-12-19_151369306211.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-17_154503878910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-06-16_152916767010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-12_154462654010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-12_154462651610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-03-13_148939216611.jpg)