Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-10-13_150788218910.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-10-13_150788218911.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-10-13_150787662610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-07-15_146858967210.jpg)
![](../public/29/8004.jpeg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-10-12_150779204010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-10-11_150772105110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-05-15_149483227511.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-04-24_146148932510.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-09-02_150434253310.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-10-10_150761751710.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-10-09_150754177810.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-10-06_150728695410.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-10-06_150728695411.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-10-06_150727324711.jpg)