Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-03-28_149070750611.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-10-08_147594639813.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2015/2015-07-30_1438248791.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-12-19_148213431510.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-03-24_149035737210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-03-24_149035737211.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-03-24_149034137310.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-03-23_149025628611.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-03-23_149025635010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-03-21_149012437510.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/343647/2016-10-04_147558812324.jpg)
![](../public/29/29_148414977110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-03-21_149008211510.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-03-21_149008211511.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-11-08_147859194511.jpg)