Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-06-06_146519626710.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-06-03_146493669111.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-06-03_146493669110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/338291/2016-05-30_146461877727.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-06-02_146485101710.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-03-30_145935837710.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-06-01_146477395620.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-04-06_145992035410.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-05-31_146467043810.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-05-25_146418813710.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2015/2015-09-18_1442576652.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-05-30_146459150010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-05-25_146418813710.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-05-25_146415944310.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/336044/2016-04-03_145969225525.jpg)