Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-05-18_162132981310.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-05-17_162125825910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-11-14_157373341710.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-05-14_162097992810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-05-13_162089909210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-05-12_162082789910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-01-30_1454170881.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-08-28_153544812510.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-05-10_162063404110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-05-06_162032342110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-05-05_162019900310.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-04-29_161967997410.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-04-27_161951024220.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-04-27_161950642610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-04-26_161942407810.jpg)