Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](../serwis_informacyjny/pliki/2021/2021-02-03_161234015920.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-04-10_158651321110.jpg)
![](../public/29/29_158128607810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-04-20_161890766110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-11-21_157434493110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2021/2021-03-30_161710998710.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-01-27_148550373010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2021/2021-03-25_161666651510.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-04-09_1617970477_701229.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-04-02_161735067710.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-04-01_161726368910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-05-09_152585040110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-11-08_157323004410.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-03-30_161709285110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2021/thumb_480_0/2021-03-29_161700653810.jpg)