Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-11-24_160620452210.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-07-25_146942616212.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-01-15_151600323110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/415012/2020-11-17_160563601423.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-03-06_155185805010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-05-16_155803235810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-11-17_160560047910.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-11-16_160551844310.jpg)
![](../public/363/363_1551288527112.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-11-08_160482802010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-11-12_160516971610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-11-09_160490999610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-10-30_160404994911.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-11-05_160456486010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-11-18_157406598410.jpg)