Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-11-03_160439074910.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-11-02_160430861110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-03-18_158451697710.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-10-30_160404542110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-10-29_160396604410.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-10-28_160387248610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-10-10_160232972810.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-07-25_146944531810.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-12-18_157665434810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-10-19_160309446510.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-01-02_154642206210.jpg)
![](../public/29/29_158701737210.jpg)
![](../public/276/276_152649462510.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-10-13_160257646610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-03-14_155255081410.jpg)