Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-10-12_160248954810.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-04-07_158626855810.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-12-14_148173578110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-09-16_156861556010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-06-03_155954558410.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-10-06_160196785113.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-10-05_160188646210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-10-04_160183598410.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-06-02_159110847410.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-07-13_159465654110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-09-30_160145018810.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-06-04_155963194110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-09-28_160128128710.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-09-28_160127739210.jpg)
![](../public/276/276_157185552310.jpg)