Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-06-14_159213145310.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-06-17_159240471610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-06-23_159290136310.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-06-22_159280766110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-06-17_159237325110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/377320/2018-09-15_153702328321.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-06-05_152818538910.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-06-15_159220461210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-06-15_159220457610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-06-10_159177242410.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-06-08_159159802810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-06-04_159125456610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-06-03_159117172010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-06-03_159116761910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-05-29_152758811710.jpg)