Przewodniczący klubu Lewicy komentuje wywiad wicepremiera Jarosława Kaczyńskiego: "Narcyz, mały, sfrustrowany człowiek, który nie czuje polityki i społeczeństwa". Tak oceniał w "Rozmowie pod krawatem" Krzysztof Gawkowski.
Polityk Lewicy tłumaczył, że w rozmowie z "Rzeczpospolitą" Kaczyński zapowiedział "dokręcenie śruby sądom". I że postawił na szali unijny Fundusz Odbudowy.
- Nie zgadzam się na to, żeby Polkom i Polakom odbierać setki miliardów złotych na nowe szkoły, przedszkola, na politykę społeczną w okresie pandemii, na różnego rodzaju ratowania polskich firm... - zaczął Gawkowski.
- To było wypowiedziane w trybie warunkowym, więc nie można komentować czegoś, czego jeszcze nie było... - przerwał red. Piotr Cywiński.
- Ale, w trybie warunkowym Jarosław Kaczyński wiele razy się wypowiadał, że m.in. nie będą polskie firmy kupowały polskich mediów... - argumentował Gawkowski.
- Ale nie chodziło o polskie media, ale o polskojęzyczne, niemieckie media, uściślijmy! - apelował Cywiński.
Fundusz Odbudowy na walkę ze skutkami pandemii to 750 miliardów euro, które Unia Europejska pożyczy na rynkach finansowych.
Do Polski ma trafić ponad 60 miliardów euro; prawie połowa z tego to pożyczka do spłacenia.
- Nie zgadzam się na to, żeby Polkom i Polakom odbierać setki miliardów złotych na nowe szkoły, przedszkola, na politykę społeczną w okresie pandemii, na różnego rodzaju ratowania polskich firm... - zaczął Gawkowski.
- To było wypowiedziane w trybie warunkowym, więc nie można komentować czegoś, czego jeszcze nie było... - przerwał red. Piotr Cywiński.
- Ale, w trybie warunkowym Jarosław Kaczyński wiele razy się wypowiadał, że m.in. nie będą polskie firmy kupowały polskich mediów... - argumentował Gawkowski.
- Ale nie chodziło o polskie media, ale o polskojęzyczne, niemieckie media, uściślijmy! - apelował Cywiński.
Fundusz Odbudowy na walkę ze skutkami pandemii to 750 miliardów euro, które Unia Europejska pożyczy na rynkach finansowych.
Do Polski ma trafić ponad 60 miliardów euro; prawie połowa z tego to pożyczka do spłacenia.
Dodaj komentarz 7 komentarzy
Lepszymi są media nadzorowane przez partyjnych kacyków i kierowane przez partyjnych komisarzy politycznych, siejące partyjną polskojęzyczną propagandę czy też należące do koncernów międzynarodowych media, które działają w oparciu o przepisy prawa, reguły rynku i reguły dziennikarskiej etyki???
Ot, dylemat propagandzisty.... :)))
Zabawne, że przedstawiciel lewicy wypowiada się o odczuwaniu społeczeństwa i to pół wieku po pamiętnym Grudniu...
Ten młody człowiek nie zdaje sobie sprawy ( albo tak udaje) że KAŻDA spółka akcyjna może inwestować w co chce bo jest na łasce akcjonariuszy ! Lewicy to by nawet przeszkadzało kupno przez ORLEN sadu agrestu ; pod warunkiem że nie czerwonego ! Tylko że ten ból spotęgowany jest sprzedażą przez niemieckiego właściciela , który już widzi upadek lewackiej polityki w Niemczech.
Panie Gawkowski dostatek powstaje z własnej , ciężkiej pracy a nie z dotacji !
@Nomis - to jest styl działania Putina, Erdogana i Orbana.
Partia wysługuje się spółką akcyjna do realizacji partyjnego celu - eliminacji niezależnych od Partii mediów.
PZPR+
Lewica już miała wiele szans aby w Polsce cokolwiek zmienić na lepsze i się wykazać. I nigdy z niej nie skorzystała. Wymądrzać i krytykować to każdy student politologii może, ale coś zrobić na razie tylko PiS pokazał, że potafi. I są jacy są - też nie jestem ich fanem, ale nigdy Polakom nie żyło się lepiej niż od 2015 i taka jest prawda, czy tego chcemy czy nie. Fakty, dane, statystyki (nawet Eurostatu!) o tym świadczą.
a kto jest autorem sukcesów gospodarczych Polski - pan Kaczyński - i dlatego lewacy i lebarałowie go tak nienawidzą, a sami gówno zrobili wcześniej - wszyscy wyjechali za granicę - porażka
Dane pokazują że dalej mamy wzrost gospodarczy. natomiast czy nadal rodacy sie bogacą to bym polemizował, inflacja galopuje, przy 3.5% procentach inflacji mamy 0,5% stopy procentowe w związku z czym co miesiąc spada wartość pieniądza w polskich portfelach. wszystko po to żeby tanio spłacać długi które mamy zaciągnięte w dolarach i euro. Do tego mnóstwo nowych podatków, chyba każdy się zgodzi że to mityczne 500zł znaczy dużo mniej aniżeli 5 lat temu i tutaj jest duża w tym zasługa Pisu, i masz rację, tutaj PiS pokazał że potrafi.
POLACY wracajcie z Angli do PL !!!!
u NAS JEST LEPIEJ !
Zobacz także
2019-04-17, godz. 10:22
Prezydent Szczecina z nadzieją o "okrągłym stole"
Piotr Krzystek popiera pomysł "okrągłego stołu" o sytuacji w oświacie przyznając, że od wielu lat brakuje debaty na temat zasad funkcjonowania edukacji.
» więcej
2019-04-17, godz. 09:19
Piotr Krzystek: chrześcijaństwo jest fundamentem cywilizacji Zachodu
Dziś nie żylibyśmy w takim świecie, gdyby nie chrześcijaństwo - tak o symbolicznym wymiarze pożaru katedry Notre Dame mówił w "Rozmowie pod krawatem" Piotr Krzystek.
» więcej
2019-04-16, godz. 09:27
"Niemcy powinni zapłacić odszkodowanie za II wojnę światową"
Druga strona zawsze znajdzie pożytecznych... w swojej obronie, a pojedanie z Niemcami to "wielkie oszustwo" - ocenił poseł PiS Arkadiusz Mularczyk w "Rozmowie pod krawatem".
» więcej
2019-04-15, godz. 10:18
Co różni Nowoczesną od PO? Słowik wskazuje na punkty wspólne
Pytany o różnice między Nowoczesną a Platformą Obywatelską wymienia wspólne cele - Przemysław Słowik z Nowoczesnej tłumaczy, że teraz jest jeden program Koalicji Europejskiej.
» więcej
2019-04-15, godz. 09:19
"Kochany panie Grzegorzu" to kurtuazja - ocenia radny Słowik
To zwykła kurtuazja - tak szczeciński radny Koalicji Obywatelskiej Przemysław Słowik komentuje obecność i zachowanie Sławomira Broniarza na konwencji komitetu Koalicji Europejskiej.
» więcej
2019-04-12, godz. 09:30
Kontrapunkt coraz bliżej. "Chcemy zderzać ze sobą różne estetyki "
Program tegorocznej edycji "Kontrapunktu" jest złożony i bardzo bogaty - przekonywał w "Rozmowie pod krawatem" członek zespołu programowego festiwalu, aktor Teatru Współczesnego Maciej Litkowski.
» więcej
2019-04-11, godz. 10:18
Poseł PiS ostro o Kopacz. Padają słowa o zdradzie
Niezmiennie dążymy do odzyskania wraku tupolewa z Rosji - zapewniał w "Rozmowach pod krawatem" poseł PiS Dominik Tarczyński.
» więcej
2019-04-11, godz. 09:31
"Najważniejsza teraz jest odpowiedzialność, a nie polityka"
To tylko hipokryzja ZNP i przewodniczącego związku, który nie reagował, gdy rząd PO-PSL podwyżek nauczycielom nie dawał - tak sytuację w oświacie ocenił w "Rozmowie pod krawatem" poseł Prawa i Sprawiedliwości Dominik Tarczyńs…
» więcej
2019-04-10, godz. 09:12
Soska: Samorząd nie jest przygotowany na podwyżkę dla nauczycieli
Zastępca prezydenta Szczecina o podwyżkach dla nauczycieli: Nie jesteśmy na to przygotowani, jeżeli związkowcy wynegocjują wzrost wynagrodzenia i tak w części pokryje to samorząd, który będzie musiał znaleźć na to pieniądze…
» więcej
2019-04-09, godz. 11:21
Wybór Ukraińców skutkiem niechęci do polityków i do elity
Ukraińcy głosując na aktora, wybierają tego, kogo znają i kto nie kojarzy im się z polityką - mówił w "Rozmowie pod krawatem" Paweł Kowal, były europoseł, w czasie kadencji zaangażowany we współpracę parlamentarną Ukrainy…
» więcej
2019-04-09, godz. 09:24
Prof. Polskiej Akademii Nauk o strajku: "przecież tu chodzi w ogóle o politykę"
Były minister i polityk Polski Razem, profesor Polskiej Akademii Nauk o strajku nauczycieli: - Tu chodzi o politykę, jakże mogło by być inaczej - mówił w "Rozmowie pod krawatem" Paweł Kowal.
» więcej
2019-04-08, godz. 11:06
"Rząd PO-PSL dawał nauczycielom tyle, ile mógł"
Senator PO popiera strajk nauczycieli i zapewnia, że gdy rządzili, to "Platforma Obywatelska dawała nauczycielom tyle, ile mogła" - mówił w "Rozmowie pod krawatem" Tomasz Grodzki.
» więcej
2019-04-08, godz. 09:18
Senator Grodzki: PO składa ofiarę
Platforma Obywatelska "składa ofiarę", żeby "poszerzyć bazę", a Koalicja Europejska ma "szeroki" charakter dalekosiężnego "bardzo ciekawego" planu politycznego - tak brak "jedynki" dla PO na liście w naszym okręgu oceniał senator…
» więcej
2019-04-04, godz. 10:14
Kto w nowym Sejmie? Prof. Drzonek nie postawi pieniędzy
W roku wyborczym widzi wiele scenariuszy możliwego rozwoju wydarzeń, na żaden "pieniędzy by nie postawił" - szczeciński politolog w "Rozmowach pod krawatem" mówił o tym, jak może rozwinąć się sytuacja na polskiej scenie politycznej…
» więcej
2019-04-04, godz. 09:33
Przez Koalicję Europejską "Platforma wprowadziła się w kanał"
Platforma Obywatelska sama "wprowadziła się w kanał", bo powstanie tego wyborczego sojuszu, czyli Koalicji Europejskiej, tak naprawdę nie leży w interesie tej partii - mówił w "Rozmowie pod krawatem" Maciej Drzonek.
» więcej