Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Gramy po polsku na 28.10.23
Po debiucie dostaje naprawdę dobre recenzje - i mamy nadzieję, że także gracze zagłosują swoimi portfelami na kontynuację cyberpunkowej, zręcznościowej przygody. Tak czy owak, jak podkreśla gospodarz kącika Gramy po polsku, twórcy mają już pewne powody do świętowania. Podobnie jak pewne polskie studio, które właśnie skończyło 15 lat. Ładny wynik w niełatwym świecie gamedevu. Inne studio liczy (duże) pieniądze wydane na produkcję swojego dzieła, a że sprzedaż już jest niezła, to mamy nadzieję, że i te wydatki się zwrócą.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 21.10.23
No, może z tym upadkiem to nie należy przesadzać, natomiast jasno trzeba stwierdzić, że premiera kolejnej polskiej - a wyczekiwanej przez wielu graczy na całym świecie - produkcji nie przebiegła idealnie. Gospodarz kącika Gramy po polsku Michał Król przedstawia w tym odcinku wielce prawdopodobne (zastrzegając, że źródłem są anonimowe przecieki) kulisy tej sytuacji. Poza tym, dobre informacje z festiwalu wersji demonstracyjnych, urządzanym przez znany sklep. Wśród udostępnionych fragmentów gier, bardzo wiele rodzimych produkcji zyskało sporo uwagi graczy.
GIERMASZ PGA 23 - Radosław Grabowski z CD ProjektRED o nowościach w Cyberpunk 2077
GIERMASZ PGA 23 - Wojciech Bylina z One More Level opowiada o Ghostrunner II
GIERMASZ PGA 23 - Agnieszka Korzewska z Fool's Theory opowiada o The Thaumaturge
GIERMASZ PGA 24 - Konrad Adamczewski z 11bit studios opowiada o The Alters
GIERMASZ PGA 23 - Michał Neugarten z MGP Studios opowiada o Unbroken
GIERMASZ PGA 23 - Mateusz Rautenstrauch-Gerc z Atomic Wolf opowiada o Yet Another Fantasy Title
GIERMASZ PGA 23 - Jędrzej Kołecki z Mad Mind Studios opowiada o planach wydawniczych
GIERMASZ PGA 23 - Michał Wilkiński twórca Bearnard opowiada o grze
GIERMASZ PGA 23 - Jakub Maciej z Galaktus opowiada o Tarnished Blood
GIERMASZ PGA 23 - Bartłomiej Nowosiński z Retrovibe opowiada o planach wydawniczych
Oczywiście wszystkie wywiady znalazły się w audycji z 14 października - a dla Waszej wygody tutaj możecie wybrać i posłuchać każdego z nich z osobna. Wielkie budżety, duże studia, produkcje znane graczom na całym świecie - i twórcy niezależni, zespoły budujące swoją markę czy wydawnictwa, które starają się pokazać coś nowego i ciekawego. Tak było właśnie na PGA 2023. Za merytoryczną stronę jak zawsze odpowiadał gospodarz kącika Gramy po polsku, czyli Michał Król.

Zobacz także

2024-04-27, godz. 06:00 House Flipper 2 [PlayStation 5] Polskie studio Frozen District powróciło z kontynuacją swojego gigantycznego hitu, na który kazali nam czekać blisko 6 lat. Ale było warto. Po raz drugi wcieliłem się w inwestora-budowlańca i wsiąkłem na wiele godzin. House Flipper… » więcej 2024-04-20, godz. 16:29 [20.04.2024] Wywiad - Bartek Gajewski, założyciel i szef studia Jutsu Games Jutsu Games to nieliczny przypadek w Polsce, gdzie praktycznie każda stworzona przez nich gra to był sukces. Stoi za tym m.in. Bartek Gajewski , który lata temu założył to studio, jest jego szefem, ale też poszedł kilka kroków dalej… » więcej 2024-04-20, godz. 16:13 Infection Free Zone [wczesny dostęp PC] Od niepamiętnych czasów zombiaki były jednymi z ulubionych worków treningowych graczy na całym świecie. Wymyślamy wirusa czy bakterię, infekujemy kilka osobników i mamy naszych antagonistów. Nieumarli byli wykorzystywani w grach… » więcej 2024-04-20, godz. 16:13 Infection Free Zone [wczesny dostęp PC] Od niepamiętnych czasów zombiaki były jednymi z ulubionych worków treningowych graczy na całym świecie. Wymyślamy wirusa czy bakterię, infekujemy kilka osobników i mamy naszych antagonistów. Nieumarli byli wykorzystywani w grach… » więcej 2024-04-20, godz. 16:09 Infection Free Zone [wczesny dostęp PC] Od niepamiętnych czasów zombiaki były jednymi z ulubionych worków treningowych graczy na całym świecie. Wymyślamy wirusa czy bakterię, infekujemy kilka osobników i mamy naszych antagonistów. Nieumarli byli wykorzystywani w grach… » więcej 2024-04-20, godz. 16:03 Rise of the Ronin [PlayStation 5] Sprawa jest prosta jak miecz. Choć tu mamy do czynienia z zakrzywionym, bo japońskim. I do miecza się wszsytko sprowadza, a także włóczni, bagnetu, rewolweru i łuku. I wielu innych. To dlatego, że Rise of the Ronin sprowadza się właściwie… » więcej 2024-04-20, godz. 16:03 Rise of the Ronin [PlayStation 5] Sprawa jest prosta jak miecz. Choć tu mamy do czynienia z zakrzywionym, bo japońskim. I do miecza się wszsytko sprowadza, a także włóczni, bagnetu, rewolweru i łuku. I wielu innych. To dlatego, że Rise of the Ronin sprowadza się właściwie… » więcej 2024-04-20, godz. 15:59 Rise of the Ronin [PlayStation 5] Sprawa jest prosta jak miecz. Choć tu mamy do czynienia z zakrzywionym, bo japońskim. I do miecza się wszsytko sprowadza, a także włóczni, bagnetu, rewolweru i łuku. I wielu innych. To dlatego, że Rise of the Ronin sprowadza się właściwie… » więcej 2024-04-20, godz. 15:54 Banishers: Ghosts of New Eden [Xbox Series X] Z uwagi na zatrzęsienie gier do recenzji, Banishers: Ghosts of New Eden musiało poczekać na swoją kolej. I okazało się, że ten akcyjniak z elementami RPG jest jednym z moich większych pozytywnych zaskoczeń tego roku. Oczekiwania nie… » więcej 2024-04-20, godz. 15:54 Banishers: Ghosts of New Eden [Xbox Series X] Z uwagi na zatrzęsienie gier do recenzji, Banishers: Ghosts of New Eden musiało poczekać na swoją kolej. I okazało się, że ten akcyjniak z elementami RPG jest jednym z moich większych pozytywnych zaskoczeń tego roku. Oczekiwania nie… » więcej
24252627282930