Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
Reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

Małgorzata Wałejko. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Małgorzata Wałejko. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Małgorzata Wałejko. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Małgorzata Wałejko. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Nie demonizujmy komercyjnego wymiaru świąt, ale i nie dajmy "się zwariować" zakupom, mówiła w czwartek w Rozmowie pod krawatem dr Małgorzata Wałejko, teolog z Uniwersytetu Szczecińskiego.
Spytana o to, czy szaleństwo przedświątecznych zakupów nie burzy duchowego wymiaru Wielkanocy, Wałejko mówiła o umiarze.

- Nie chciałabym demonizować komercyjnego wymiaru świąt. Jest też wymiarem świętowania, dzieci bardzo cieszą się z "zajączków", wczoraj zrobiliśmy zakupy, radość w oczach dzieci jest czymś pięknym. Wymiar komercji jest elementem świętowania. Ale jeśli jesteśmy osobami wierzącymi, to chodzi o to, by wszystko nie sprowadzało się wyłącznie do tego, co jest na stole i co dostaniemy "na zajączka" - przekonywała dr Małgorzata Wałejko.

Według badań, statystycznie, w tym roku na przygotowanie Świąt Wielkanocnych wydamy 400 zł; połowę tego, co na Boże Narodzenie.

Małgorzata Wałejko: - Nie chciałabym demonizować komercyjnego wymiaru świąt. Jest też wymiarem świętowania, dzieci bardzo cieszą się z "zajączków", wczoraj zrobiliśmy zakupy, radość w oczach dzieci jest czymś pięknym. Wymiar komercji jest elementem święto

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty