Reklamy na lotniskach, dworcach kolejowych i morskich promach, a także portalach społecznościowych oraz billboardy - tak Szczecin będzie promować tegoroczny finał regat The Tall Ships Races. Budżet na działania promocyjne to 2 mln 800 tys. zł
- Billbordy będą w największych miastach Polski, będzie ich około 100, będzie to rzut w lipcu czyli na miesiąc przed imprezą. Już można zauważyć dwa gigaboardy, czyli wielkoformatowe reklamy, które można zauważyć przy drodze S3 przy wjeździe do naszego regionu - wyjaśnił rzecznik.
Billboardy zawisną też przy wejściach do marketów jednej z sieci. Nie planujemy natomiast tego typu reklam za granicą - przyznaje Tomasz Owsik-Kozłowski.
- Są względnie mało efektywne, tzn. liczba osób, która przejedzie przy takim billboardzie w Berlinie chyba ma się nijak do liczby osób, która przyjedzie do Szczecina - zauważył.
Rzecznik finału regat dodaje, że miasto koncentruje się na reklamie w internecie. Informacje o regatach znajdą się też okładkach biletów kolejowych, ponadto miasto wydrukowało ulotki m.in. po polsku, angielsku, niemiecku i czesku. Materiały trafią do biur podróży w całej Europie.
Tegoroczny finał regat odbędzie się w dniach od 5 do 8 sierpnia. Władze Szczecina spodziewają się ponad 2,5 mln gości.