Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Szczeciński Szybki Tramwaj odbył jazdę testową. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin/Archiwum]
Szczeciński Szybki Tramwaj odbył jazdę testową. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin/Archiwum]
SST - PRZEBIEG TRASY DO DERDOWSKIEGO. Mat. UM Szczecin
SST - PRZEBIEG TRASY DO DERDOWSKIEGO. Mat. UM Szczecin
SST - WARIANTY. Mat. UM Szczecin
SST - WARIANTY. Mat. UM Szczecin
Budowę dwóch nowych odcinków zakłada koncepcja kontynuacji Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju: prawobrzeżnego do ul. Handlowej oraz lewobrzeżnego na ul. 26 Kwietnia.
Jak informuje Michał Przepiera, zastępca prezydenta miasta odpowiedzialny za inwestycje, z siedmiu wariantów, które powstały w wyniku konsultacji społecznych, wybrano najciekawsze.

- Tramwaj musi iść dalej tą trasą, którą biegnie: od pętli Turkusowa w kierunku ulicy Handlowej i mniej więcej na wysokości Ronda Reagana może rozwidlać się w trzech kierunkach - wyjaśnia Przepiera.

Lewobrzeżny odcinek SST miałby przebiegać w ciągu ulicy 26 Kwietnia do skrzyżowania z ulicą Derdowskiego.

O kolejności przebiegu trzech tras na Prawobrzeżu zdecydują ogłoszone w środę kolejne konsultacje społeczne, które potrwają do końca tego roku.

Dziś trasa Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju biegnie od Basenu Górniczego do pętli przy Turkusowej na Prawobrzeżu. SST ruszył pod koniec sierpnia 2015 roku. Jego budowa trwała dwa lata. Inwestycja kosztowała około 190 milionów złotych.
Relacja Marka Borowca.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty