Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Miasto nie chce razem z Polską Żeglugą Morską modernizować nabrzeża przy Wałach Chrobrego w Szczecinie ponieważ twierdzi, że może to być nieopłacalne. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Miasto nie chce razem z Polską Żeglugą Morską modernizować nabrzeża przy Wałach Chrobrego w Szczecinie ponieważ twierdzi, że może to być nieopłacalne. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Miasto nie chce razem z Polską Żeglugą Morską modernizować nabrzeża przy Wałach Chrobrego w Szczecinie ponieważ twierdzi, że może to być nieopłacalne. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Miasto nie chce razem z Polską Żeglugą Morską modernizować nabrzeża przy Wałach Chrobrego w Szczecinie ponieważ twierdzi, że może to być nieopłacalne. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Miasto nie chce razem z Polską Żeglugą Morską modernizować nabrzeża przy Wałach Chrobrego w Szczecinie ponieważ twierdzi, że może to być nieopłacalne. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Miasto nie chce razem z Polską Żeglugą Morską modernizować nabrzeża przy Wałach Chrobrego w Szczecinie ponieważ twierdzi, że może to być nieopłacalne. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Miasto nie chce razem z Polską Żeglugą Morską modernizować nabrzeża przy Wałach Chrobrego w Szczecinie ponieważ twierdzi, że może to być nieopłacalne. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Miasto nie chce razem z Polską Żeglugą Morską modernizować nabrzeża przy Wałach Chrobrego w Szczecinie ponieważ twierdzi, że może to być nieopłacalne. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Miasto nie chce razem z Polską Żeglugą Morską modernizować nabrzeża przy Wałach Chrobrego w Szczecinie ponieważ twierdzi, że może to być nieopłacalne.
Dlatego przedstawiciele gminy nie zgodzili się na podwyższenie kapitału w spółce Polsteam - Żegluga Szczecińska.

PŻM chciała podwyższyć kapitał o 20 milionów złotych. Pieniądze te miały być przeznaczone na remont nabrzeża. Miasto uważa, że remont może kosztować znacznie więcej, od 40 do nawet 60 milionów złotych.

Według miasta podwyższenie kapitału w spółce przez gminę może mieć również charakter niedozwolonej pomocy publicznej. A na to musi zgodzić się Komisja Europejska.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty