Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

Do tego, żeby zadzwonić, zamiast iść do lekarza namawia też Małgorzata Koszur, rzecznik zachodniopomorskiego NFZ. Fot. pixabay.com/pl/photos/4130253/C00 - domena publiczna
Do tego, żeby zadzwonić, zamiast iść do lekarza namawia też Małgorzata Koszur, rzecznik zachodniopomorskiego NFZ. Fot. pixabay.com/pl/photos/4130253/C00 - domena publiczna
Przychodnie powinny zwiększyć liczbę linii telefonicznych - pisze do ich właścicieli konsultant wojewódzki z zakresu medycyny rodzinnej, Wiesława Fabian.
To po sygnałach od pacjentów, że do placówek trudno się dodzwonić, przez co nie mogą oni korzystać z teleporad, a takie są rekomendowane w czasie epidemii koronawirusa.

Do tego, żeby zadzwonić, zamiast iść do lekarza namawia też Małgorzata Koszur, rzecznik zachodniopomorskiego NFZ.

- Żeby uzyskać na przykład informację od lekarza, czy musi zjawić się na kolejnej kontrolnej wizycie czy też może poprzestać na rozmowie z lekarzem. Może uzyskać receptę, e-skierowanie czy e-zwolnienie, jeżeli jest taka potrzeba - wylicza Małgorzata Koszur.

Wiesława Fabian zaleca, by lekarze byli w tym trudnym czasie czujni też na inne choroby pacjentów poza koronawirusem.
- Telefonicznie pacjent może uzyskać receptę, e-skierowanie czy e-zwolnienie, jeżeli jest taka potrzeba - wylicza Małgorzata Koszur.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty