Firmy walczą o kontrakty przy modernizacji nabrzeży w szczecińskim porcie. Chodzi o ich dostosowanie do głębokości 12,5 metra.
- W momencie, kiedy była wizja lokalna, w tych rejonach objętych inwestycjami, przyjechało kilkanaście samochodów i uczestniczyło w niej kilkadziesiąt osób - informuje Woźniak-Lewandowska.
Tak dużych i kosztownych inwestycji w szczecińskim porcie nie było od dziesięcioleci - zaznacza Jacek Cichocki, wiceprezes Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście.
- Tak, to są duże inwestycje, bo Kanał Dębicki, to jest około 400 milinów, a Basen Kaszubski to jest ponad 200, 250. Jak wyjdzie w przetargu to zobaczymy, bo to są na razie kosztorysy - dodaje Jacek Cichocki.
Modernizowane będą dwa rejony portu, jeden to tzw. Basen Kaszubski i Basen Górniczy, czyli tam, gdzie kiedyś przeładowywało się głównie węgiel i rudę.