Strat nie da się odrobić, ale czekamy na zagranicznych klientów - mówią właściciele restauracji i lodziarni nad morzem.
Knajpy wracają do normalnej pracy po lockdownie, wywołanym epidemią koronawirusa. Szykują się do sezonu letniego, ale już obawiają się, że to będzie najgorszy sezon od lat.
To będzie trudny czas, szczególnie z obostrzeniami co do liczby miejsc w lokalach - mówią przedsiębiorcy.
- Weekendy jeszcze są możliwe do handlu, ale w tygodniu brak turystów, także z zagranicy. Strat się nie uda odrobić. - Szczególnie cierpimy z powody braku klientów zza zachodniej granicy. W tej chwili to odczuwamy najbardziej - mówią restauratorzy.
Bardziej optymistyczny jest burmistrz Międzyzdrojów, który ma nadzieję, że kampania promocyjna miasta przyciągnie turystów do miasta.
- Jeszcze dodatkowo jest ten program 1000 Plus tę całą atmosferę i ten kierunek Morze Bałtyckie, Pomorze Zachodnie, gmina Międzyzdroje, naprawi. To będzie ten kierunek właściwy. Jestem co do tego przekonany - mówi Mateusz Bobek.
Międzyzdroje próbują przyciągnąć do siebie turystów z całej Polski. Ruszyła kampania „Między nami Międzyzdroje". Spoty promocyjne można zobaczyć w ogólnopolskiej telewizji i internecie: na portalach turystycznych i w mediach społecznościowych. Do współpracy zaproszeni zostaną także blogerzy.
To będzie trudny czas, szczególnie z obostrzeniami co do liczby miejsc w lokalach - mówią przedsiębiorcy.
- Weekendy jeszcze są możliwe do handlu, ale w tygodniu brak turystów, także z zagranicy. Strat się nie uda odrobić. - Szczególnie cierpimy z powody braku klientów zza zachodniej granicy. W tej chwili to odczuwamy najbardziej - mówią restauratorzy.
Bardziej optymistyczny jest burmistrz Międzyzdrojów, który ma nadzieję, że kampania promocyjna miasta przyciągnie turystów do miasta.
- Jeszcze dodatkowo jest ten program 1000 Plus tę całą atmosferę i ten kierunek Morze Bałtyckie, Pomorze Zachodnie, gmina Międzyzdroje, naprawi. To będzie ten kierunek właściwy. Jestem co do tego przekonany - mówi Mateusz Bobek.
Międzyzdroje próbują przyciągnąć do siebie turystów z całej Polski. Ruszyła kampania „Między nami Międzyzdroje". Spoty promocyjne można zobaczyć w ogólnopolskiej telewizji i internecie: na portalach turystycznych i w mediach społecznościowych. Do współpracy zaproszeni zostaną także blogerzy.
To będzie trudny czas, szczególnie z obostrzeniami co do liczby miejsc w lokalach - mówią przedsiębiorcy.
Dodaj komentarz 4 komentarze
Na szczęście poprzednie sezony były wspaniałe.
Faktycznie majówki nie da się odrobić... ale z majówka zawsze było różnie ze względu na występującą aurę. Tak samo może być z pogodą latem... czyli różnie. Jeżeli pogoda będzie dobra to wszyscy będą mieć dobrze jeżeli pogoda będzie zła to covid 19 nie będzie miał większego wpływu.
Pogoda to tylko jeden z aspektów. Jest jeszcze fakt że sporo ludzi potraciło pracę albo dostało obniżkę pensji. Oni będą zapewne szukać oszczędności w domowym budżecie a te łatwo znaleźć rezygnując z wakacyjnych wyjazdów.
Popieram poprzedników. Dodałbym jeszcze aspekt cen w kurortach nadmorskich, które są na poziomie europejskim. Może być ciężko z tym odrabianiem strat...