Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Autopromocja  
Zobacz

Realizacja: Maciej Papke [Radio Szczecin]
Strat nie da się odrobić, ale czekamy na zagranicznych klientów - mówią właściciele restauracji i lodziarni nad morzem.
Knajpy wracają do normalnej pracy po lockdownie, wywołanym epidemią koronawirusa. Szykują się do sezonu letniego, ale już obawiają się, że to będzie najgorszy sezon od lat.

To będzie trudny czas, szczególnie z obostrzeniami co do liczby miejsc w lokalach - mówią przedsiębiorcy.

- Weekendy jeszcze są możliwe do handlu, ale w tygodniu brak turystów, także z zagranicy. Strat się nie uda odrobić. - Szczególnie cierpimy z powody braku klientów zza zachodniej granicy. W tej chwili to odczuwamy najbardziej - mówią restauratorzy.

Bardziej optymistyczny jest burmistrz Międzyzdrojów, który ma nadzieję, że kampania promocyjna miasta przyciągnie turystów do miasta.

- Jeszcze dodatkowo jest ten program 1000 Plus tę całą atmosferę i ten kierunek Morze Bałtyckie, Pomorze Zachodnie, gmina Międzyzdroje, naprawi. To będzie ten kierunek właściwy. Jestem co do tego przekonany - mówi Mateusz Bobek.

Międzyzdroje próbują przyciągnąć do siebie turystów z całej Polski. Ruszyła kampania „Między nami Międzyzdroje". Spoty promocyjne można zobaczyć w ogólnopolskiej telewizji i internecie: na portalach turystycznych i w mediach społecznościowych. Do współpracy zaproszeni zostaną także blogerzy.
To będzie trudny czas, szczególnie z obostrzeniami co do liczby miejsc w lokalach - mówią przedsiębiorcy.
Bardziej optymistyczny jest burmistrz Międzyzdrojów, który ma nadzieję, że kampania promocyjna miasta przyciągnie turystów do miasta.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty