Obecnie pod opieką Stowarzyszenia jest ponad 1400 dzieci, z czego prawie 400 to dzieci, które nie mogły wychowywać się w rodzinach pochodzenia. Skrzywdzone, opuszczone, tu odnajdują swoje miejsce na ziemi i poczucie bezpieczeństwa. W Wioskach SOS jest aż 10 wolnych domów, co oznacza, że nawet 60 dzieci mogłoby już wychowywać się we właściwych warunkach. Niestety, do pełnego domu brakuje Rodziców SOS.
Rodzice SOS nigdy nie są sami ze swoją ciężką pracą. W Wiosce SOS mają do dyspozycji psychologa i pedagoga, którzy są tam po to, by pracować z podopiecznymi, zapewniamy też wsparcie dla Rodziców. Wiemy, że taka forma pomagania jest bardzo wymagająca, dlatego robimy wszystko, by jak najlepiej przygotować naszych Rodziców SOS do tej roli. – mówi Barbara Rajkowska dyrektor krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Kolejna odsłona kamapnii prowadzona jest pod hasłem „Może to na Ciebie czekam”, a ilustruje ją grafika wykonana przez Andrzeja Tylkowskiego, znanego wrocławskiego rysownika, który wraz ze swoją firmą Ilustris od lat wspiera projekty SOS Wiosek Dziecięcych. W tym roku można również symbolicznie przyłączyć się do akcji poszukiwania Rodziców SOS, poprzez zakup wyjątkowych toreb z grafiką i hasłem kampanii. Projekt jest efektem współpracy z firmą Kaufland Polska – partnerem strategicznym kampanii rekrutacyjnej. Bawełniane torby dostępne będą w 3 wersjach kolorystycznych we wszystkich sklepach sieci Kaufland Polska, w cenie 4.99 zł/szt. już od 1 czerwca. Część dochodu ze sprzedaży toreb przeznaczona będzie na wsparcie rodzin w SOS Wioskach Dziecięcych. To kolejna odsłona uruchomionej w 2016 r. kampanii rekrutacyjnej. Dzięki jej poprzednim edycjom znaleziono Rodziców SOS dla 6 kolejnych rodzin w SOS Wioskach Dziecięcych.
Rodzice SOS nigdy nie są sami ze swoją ciężką pracą. W Wiosce SOS mają do dyspozycji psychologa i pedagoga, którzy są tam po to, by pracować z podopiecznymi, zapewniamy też wsparcie dla Rodziców. Wiemy, że taka forma pomagania jest bardzo wymagająca, dlatego robimy wszystko, by jak najlepiej przygotować naszych Rodziców SOS do tej roli. – mówi Barbara Rajkowska dyrektor krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Kolejna odsłona kamapnii prowadzona jest pod hasłem „Może to na Ciebie czekam”, a ilustruje ją grafika wykonana przez Andrzeja Tylkowskiego, znanego wrocławskiego rysownika, który wraz ze swoją firmą Ilustris od lat wspiera projekty SOS Wiosek Dziecięcych. W tym roku można również symbolicznie przyłączyć się do akcji poszukiwania Rodziców SOS, poprzez zakup wyjątkowych toreb z grafiką i hasłem kampanii. Projekt jest efektem współpracy z firmą Kaufland Polska – partnerem strategicznym kampanii rekrutacyjnej. Bawełniane torby dostępne będą w 3 wersjach kolorystycznych we wszystkich sklepach sieci Kaufland Polska, w cenie 4.99 zł/szt. już od 1 czerwca. Część dochodu ze sprzedaży toreb przeznaczona będzie na wsparcie rodzin w SOS Wioskach Dziecięcych. To kolejna odsłona uruchomionej w 2016 r. kampanii rekrutacyjnej. Dzięki jej poprzednim edycjom znaleziono Rodziców SOS dla 6 kolejnych rodzin w SOS Wioskach Dziecięcych.