Rodzice SOS nigdy nie są sami ze swoją ciężką pracą. W Wiosce SOS mają do dyspozycji psychologa i pedagoga, którzy są tam po to, by pracować z podopiecznymi, zapewniamy też wsparcie dla Rodziców. Wiemy, że taka forma pomagania jest bardzo wymagająca, dlatego robimy wszystko, by jak najlepiej przygotować naszych Rodziców SOS do tej roli. – mówi Barbara Rajkowska dyrektor krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Kolejna odsłona kamapnii prowadzona jest pod hasłem „Może to na Ciebie czekam”, a ilustruje ją grafika wykonana przez Andrzeja Tylkowskiego, znanego wrocławskiego rysownika, który wraz ze swoją firmą Ilustris od lat wspiera projekty SOS Wiosek Dziecięcych. W tym roku można również symbolicznie przyłączyć się do akcji poszukiwania Rodziców SOS, poprzez zakup wyjątkowych toreb z grafiką i hasłem kampanii. Projekt jest efektem współpracy z firmą Kaufland Polska – partnerem strategicznym kampanii rekrutacyjnej. Bawełniane torby dostępne będą w 3 wersjach kolorystycznych we wszystkich sklepach sieci Kaufland Polska, w cenie 4.99 zł/szt. już od 1 czerwca. Część dochodu ze sprzedaży toreb przeznaczona będzie na wsparcie rodzin w SOS Wioskach Dziecięcych. To kolejna odsłona uruchomionej w 2016 r. kampanii rekrutacyjnej. Dzięki jej poprzednim edycjom znaleziono Rodziców SOS dla 6 kolejnych rodzin w SOS Wioskach Dziecięcych.