Zamiast opowiadać bajdy, przedstawiciele Prawa i Sprawiedliwości powinni zacząć działać - mówił w "Rozmowach pod krawatem" Olgierd Geblewicz, marszałek województwa zachodniopomorskiego.
Geblewicz odniósł się do wypowiedzi posła PiS Artura Szałabawki, który deklarował na antenie Radia Szczecin, że lobbuje w sprawie rządowego dofinansowania budowy stadionu piłkarskiego w Szczecinie. Ministerstwo Sportu nie przewiduje jednak żadnej dotacji.
- Prawo i Sprawiedliwość wraz z prezydentem Piotrem Krzystkiem rządzi w Szczecinie od 2010 roku. Było więc sporo czasu na przygotowanie planu finansowego inwestycji. Teraz jest ten moment, kiedy musicie powalczyć. I nie opowiadajcie historii, że można było z RPO, bo to są takie "bajdy ciotki Adelajdy", bo jeszcze nikt w Unii Europejskiej nie dostał pieniędzy bez złożenia wniosku, a Prawo i Sprawiedliwość wraz z prezydentem Piotrem Krzystkiem takiego wniosku nie złożyło - stwierdził marszałek.
Olgierd Geblewicz przypomniał też, ile udało się pozyskać rządowych dotacji za kadencji rządowej koalicji PO-PSL. - 55 milionów złotych z Ministerstwa Sportu trafiło w ostatnich latach do Szczecina, więc Wy załatwcie choćby tyle - mówił.
Nowy stadion piłkarski w Szczecinie ma kosztować ok. 180 milionów złotych. Według planów ma być gotowy w 2020 r.
- Prawo i Sprawiedliwość wraz z prezydentem Piotrem Krzystkiem rządzi w Szczecinie od 2010 roku. Było więc sporo czasu na przygotowanie planu finansowego inwestycji. Teraz jest ten moment, kiedy musicie powalczyć. I nie opowiadajcie historii, że można było z RPO, bo to są takie "bajdy ciotki Adelajdy", bo jeszcze nikt w Unii Europejskiej nie dostał pieniędzy bez złożenia wniosku, a Prawo i Sprawiedliwość wraz z prezydentem Piotrem Krzystkiem takiego wniosku nie złożyło - stwierdził marszałek.
Olgierd Geblewicz przypomniał też, ile udało się pozyskać rządowych dotacji za kadencji rządowej koalicji PO-PSL. - 55 milionów złotych z Ministerstwa Sportu trafiło w ostatnich latach do Szczecina, więc Wy załatwcie choćby tyle - mówił.
Nowy stadion piłkarski w Szczecinie ma kosztować ok. 180 milionów złotych. Według planów ma być gotowy w 2020 r.