Spółka szuka firmy, która opracuje studium wykonalności następnej inwestycji. Chce tym samym dokończyć podzieloną na dwa etapy modernizację stacji.
Inwestycja obejmie m.in. remont trzech peronów, montaż udogodnień dla osób niepełnosprawnych, budowę nowych wiat, a także przebudowę starej kładki, która zostanie wyposażona w windy.
Ciekawostką jest to, że PKP PLK planuje połączyć obie aktualnie istniejące kładki nad torami w pełni zabudowanym łącznikiem, który zostanie poprowadzony nad trzecim peronem. Natomiast wszystkie zabytkowe wiaty zostaną przeniesione na pierwszy peron.
Pierwsze prace budowlane mają ruszyć na wiosnę przyszłego roku. Podróżni muszą liczyć się z utrudnieniami - na czas remontu czasowo zamykane będą poszczególne perony. Łączny koszt inwestycji szacuje się na około 50 mln złotych.
Ciekawostką jest to, że PKP PLK planuje połączyć obie aktualnie istniejące kładki nad torami w pełni zabudowanym łącznikiem, który zostanie poprowadzony nad trzecim peronem. Natomiast wszystkie zabytkowe wiaty zostaną przeniesione na pierwszy peron.
Pierwsze prace budowlane mają ruszyć na wiosnę przyszłego roku. Podróżni muszą liczyć się z utrudnieniami - na czas remontu czasowo zamykane będą poszczególne perony. Łączny koszt inwestycji szacuje się na około 50 mln złotych.