Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Pogodny na tropie - konkurs, audiobook, odcinki

Logo "Zrobione w Szczecinie". Mat. Urząd Miasta Szczecin
Logo "Zrobione w Szczecinie". Mat. Urząd Miasta Szczecin
Sześć pionowych kresek różnej długości obok siebie a pod nimi duża kropka. Tak wygląda logo marki "Zrobione w Szczecinie".
To inicjatywa Urzędu Miasta. Projekt ma skupiać i promować pod jednym szyldem ciekawe lokalne produkty i usługi.

Mieszkańcom logotyp przypomina Filharmonię.

- Być może te pionowe linie trochę przypominają filharmonię. - Ten nowy budynek. Nie opera, bo jest na ul. Gdańskiej, tylko tutaj w centrum - mówią mieszkańcy.

Pionowe kreski faktycznie symbolizują Filharmonię, ale na projekt trzeba patrzeć całościowo - mówi projektantka Aleksandra Szwajda z Akademii Sztuki w Szczecinie.

- Góra kreskowana, która jest filharmonią, razem z kropką daje wykrzyknik. Wykrzyknik zrobiony w Szczecinie, tu, w naszym mieście. Taki przytup - tłumaczy Szwajda.

Akcja "Zrobione w Szczecinie" powinna wystartować w ciągu kilku najbliższych miesięcy.
Mieszkańcom logotyp przypomina Filharmonię.
Pionowe kreski faktycznie symbolizują Filharmonię, ale na projekt trzeba patrzeć całościowo - mówi projektantka Aleksandra Szwajda z Akademii Sztuki w Szczecinie.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345

Archiwum informacji

poniedziałek30wtorek01środa02czwartek03piątek04sobota05niedziela06poniedziałek07wtorek08środa09czwartek10piątek11sobota12niedziela13poniedziałek14wtorek15środa16czwartek17piątek18sobota19niedziela20poniedziałek21wtorek22środa23czwartek24piątek25sobota26niedziela27poniedziałek28wtorek29środa30czwartek31piątek01sobota02niedziela03
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty