Koniec przebudowy Mostu Cłowego w Szczecinie coraz bliższy. Jak informuje Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, właśnie rozpoczyna się ostatnia faza realizacji inwestycji.
Wykonawca prac rozpoczął betonowanie płyty nowego mostu. To już końcowy etap zespolenia całej stalowej konstrukcji z betonową.
Jednocześnie trwa zasypywanie obu przyczółków, dzięki czemu od przyszłego tygodnia na moście i dojazdach będzie mogło rozpocząć się układanie nowego asfaltu. Po tych pracach, na przeprawie zostanie zamontowane oświetlenie, a także bariery energochłonne i balustrady.
Most Cłowy wymagał remontu, bo był uszkodzony. Na przełomie maja i kwietnia ubiegłego roku doszło do awarii stalowych elementów konstrukcji. Przeprawa została zdemontowana. Ze starego mostu pozostały tylko dwa filary i część elementów przyczółków.
Nowe przęsła, które są konstrukcją nośną nowego mostu, zbudowała firma z Gdyni. Olbrzymie konstrukcje o długości 100 metrów i szerokości 14 metrów przypłynęły do Szczecina na początku maja.
Przywrócenie ruchu na Moście Cłowym planowane jest na koniec lipca. Koszt inwestycji to ponad 18 milionów złotych. 10 milionów przekazał rząd.
Jednocześnie trwa zasypywanie obu przyczółków, dzięki czemu od przyszłego tygodnia na moście i dojazdach będzie mogło rozpocząć się układanie nowego asfaltu. Po tych pracach, na przeprawie zostanie zamontowane oświetlenie, a także bariery energochłonne i balustrady.
Most Cłowy wymagał remontu, bo był uszkodzony. Na przełomie maja i kwietnia ubiegłego roku doszło do awarii stalowych elementów konstrukcji. Przeprawa została zdemontowana. Ze starego mostu pozostały tylko dwa filary i część elementów przyczółków.
Nowe przęsła, które są konstrukcją nośną nowego mostu, zbudowała firma z Gdyni. Olbrzymie konstrukcje o długości 100 metrów i szerokości 14 metrów przypłynęły do Szczecina na początku maja.
Przywrócenie ruchu na Moście Cłowym planowane jest na koniec lipca. Koszt inwestycji to ponad 18 milionów złotych. 10 milionów przekazał rząd.