Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin/Archiwum]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin/Archiwum]
Prawie 100 tysięcy złotych straciła młoda mieszkanka Kołobrzegu. Kobieta padła ofiarą oszustów.
Gdy 21-letnia kobieta odebrała telefon, męski głos po drugiej stronie słuchawki przekazał, że pieniądze na jej koncie bankowym są zagrożone. Kobieta nie dała wiary swojemu rozmówcy, a po chwili otrzymała kolejny telefon - wyświetlony numer wskazywał na infolinię banku.

21-latka otrzymała zapewnienie o prawdziwości swoich kłopotów na koncie. Do tej legendy przyczynił się kolejny telefon od mężczyzny przedstawiającego się jako policjant z wydziału cyberprzestępczości. Zalecił on kobiecie wykonywanie poleceń rzekomych konsultantów. Jedno z nich dotyczyło przelania pieniędzy na tzw. Bezpieczne konto.

Dzięki współpracy kobieta miała przyczynić się do złapania oszustów, którzy za cel wzięli jej pieniądze. W wyniku manipulacji 21-latka przelała na konto oszustów 93 tysiące złotych. Następnie kontakt z rzekomymi konsultantami jak i policjantem się urwał.

Kołobrzeska policja apeluje, by zgłaszać każdą telefoniczną prośbę o przelanie pieniędzy lub podanie danych konta bankowego. Powyższe prośby należy traktować jako próby oszustwa, które mogą okazać się bardzo kosztowne.
Relacja Przemysława Polanina [Radio Szczecin]

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty