Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin/Archiwum]
Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin/Archiwum]
Polscy rolnicy potrzebują reklamy. W szczególności producenci owoców czy takich produktów jak pieczarki.
Tak uważa sadownik Tomasz Rajewski. Jego zdaniem - polskie produkty doskonale bronią się jakością, ale niewielu konsumentów o tym wie. Dlatego potrzebują dodatkowej promocji - wyjaśniał Rajewski w audycji Na Szczecińskiej Ziemi. Jak dodał - powinien zadbać o to rząd, jak i sami rolnicy.

Czego mi brakuje to promocji polskich produktów i to stricte takich promocji celowanych. Chodzi o jabłko, chodzi o gruszkę, chodzi o sezonowość na przykład w sezonie na borówki mówić, że jest borówka. Jesteśmy największym producentem owoców, czy borówek, czy pieczarek, a nie promujemy tego. Musimy promować też jakość, bo to też nie chodzi o to, żeby po prostu powiedzieć ludziom, żeby jedli jabłka i koniec - mówi Rajewski.

Więcej informacji o rolniczych prawach znajdziecie na naszej stronie w zakładce Na Szczecińskiej Ziemi.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty