1. Nasza niewłaściwie doręczona korespondencja - w niebezpieczeństwie. W wielu budynkach brak skrzynek na zwroty. A jeżeli są, to nie wiadomo, kto powinien mieć do nich dostęp i odpowiadać za bezpieczeństwo listów.
2. Klient PKO BP: W roku 2011 w marcu wziąłem kredyt w PKO BP na kwotę ok. 16.000 Gdy jeszcze w 2011 roku Rada Polityki Pieniężnej podwyższyła stopy procentowe o 0,25 punktu - natychmiast podwyższono ratę pożyczki o kilkanaście zł .W międzyczasie do dnia dzisiejszego RPP obniżała stopy procentowe kilka razy i na dzień dzisiejszy są najniższe w historii, a PKO BP nie obniża rat od prawie 1,5 roku.To powinno działać w obie strony. To nie jest jednostkowy przypadek ,to dotyczy bardzo wielu pożyczkobiorców. Wysyłałem emeila do centrali PKO BP i jak narazie nie mam odpowiedzi.Moze trzeba pisać prośby,podania.
Odpowiada dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych PKO BP Wojciech Werochowski.
2. Klient PKO BP: W roku 2011 w marcu wziąłem kredyt w PKO BP na kwotę ok. 16.000 Gdy jeszcze w 2011 roku Rada Polityki Pieniężnej podwyższyła stopy procentowe o 0,25 punktu - natychmiast podwyższono ratę pożyczki o kilkanaście zł .W międzyczasie do dnia dzisiejszego RPP obniżała stopy procentowe kilka razy i na dzień dzisiejszy są najniższe w historii, a PKO BP nie obniża rat od prawie 1,5 roku.To powinno działać w obie strony. To nie jest jednostkowy przypadek ,to dotyczy bardzo wielu pożyczkobiorców. Wysyłałem emeila do centrali PKO BP i jak narazie nie mam odpowiedzi.Moze trzeba pisać prośby,podania.
Odpowiada dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych PKO BP Wojciech Werochowski.