„Gwiezdne Wojny” znów w kinach. Za nami polska premiera filmu „Ostatni Jedi”. To ósma i najdłuższa, bo trwająca ponad 2,5 godziny, część gwiezdnej sagi. Eksperci przewidują, że w ciągu pierwszego tygodnia wyświetlania tylko w Stanach Zjednoczonych film zarobi 220 milionów dolarów. Warto przypomnieć, że 40 lat temu do kin trafiła pierwsza część sagi zatytułowana "Nowa nadzieja". A „Gwiezdne Wojny” to marka sama w sobie. Mamy wersje telewizyjne filmów, są też zabawki, koszulki, gry oraz gadżety. Poprzedni film z serii, czyli "Przebudzenie mocy" w 10 dni od globalnej premiery przyniósł miliard dolarów zysku. To niepobity rekord - żadnemu innemu filmowi nie udało się osiągnąć podobnego wyniku. Tak więc „Ostatni Jedi” jest skazany na sukces, ale czy mamy co oglądać?