Piłkarskie mistrzostwa Europy szeroko opisywane są w najważniejszych mediach w Stanach Zjednoczonych.
Kibice za oceanem mogą zobaczyć na żywo w telewizji wszystkie spotkania, ale wśród samych Amerykanów, niemieckie Euro nie wzbudza szczególnie wielu emocji.
Dziennik "USA Today" przeanalizował typy amerykańskich bukmacherów. Wynika z nich, że największe szanse na mistrzostwo Starego Kontynentu ma Anglia, a następnie Niemcy, Portugalia i Hiszpania. Strona internetowa ligi MLS, najważniejszych rozgrywek piłkarskich w Ameryce Północnej podkreśla, że wyeksportowała na Euro 8 zawodników, w tym Polaka Bartosza Ślisza z Atlanty United.
Wszystkie mecze można tutaj zobaczyć na angielsko- i hiszpańskojęzycznych kanałach. Jednak dla samych Amerykanów to impreza drugiego rzędu, jak uważa dziennikarz z Nowego Jorku, znawca amerykańskiej piłki - Tomasz Moczerniuk i daje przykłada z najpopularniejszej tutaj telewizji sportowej ESPN: "Na ESPN dwóch dziennikarzy nagrało taki program właśnie poświęcony Euro. Na 4 miliony osób, które subskrybują ESPN, ten akurat program obejrzało zaledwie 50 tysięcy".
W Stanach Zjednoczonych za tydzień rusza piłkarskie Copa America, które pod względem zainteresowania cieszy się dużo większą popularnością niż EURO.
Dziennik "USA Today" przeanalizował typy amerykańskich bukmacherów. Wynika z nich, że największe szanse na mistrzostwo Starego Kontynentu ma Anglia, a następnie Niemcy, Portugalia i Hiszpania. Strona internetowa ligi MLS, najważniejszych rozgrywek piłkarskich w Ameryce Północnej podkreśla, że wyeksportowała na Euro 8 zawodników, w tym Polaka Bartosza Ślisza z Atlanty United.
Wszystkie mecze można tutaj zobaczyć na angielsko- i hiszpańskojęzycznych kanałach. Jednak dla samych Amerykanów to impreza drugiego rzędu, jak uważa dziennikarz z Nowego Jorku, znawca amerykańskiej piłki - Tomasz Moczerniuk i daje przykłada z najpopularniejszej tutaj telewizji sportowej ESPN: "Na ESPN dwóch dziennikarzy nagrało taki program właśnie poświęcony Euro. Na 4 miliony osób, które subskrybują ESPN, ten akurat program obejrzało zaledwie 50 tysięcy".
W Stanach Zjednoczonych za tydzień rusza piłkarskie Copa America, które pod względem zainteresowania cieszy się dużo większą popularnością niż EURO.