Czas Reakcji
Radio SzczecinRadio Szczecin » Czas Reakcji » ARCHIWUM - 2013
Remont mostku na Bydgoskiej w Stargardzie i korki. Fot.słuchacz.
Remont mostku na Bydgoskiej w Stargardzie i korki. Fot.słuchacz.
Samowolne zamknięcie mostu?
Pan Krzysztof ze Stargardu Szczecińskiego pisze:
Od prawie dwóch miesięcy trwa remont malutkiego mostu na ul. Bydgoskiej (skrzyżowanie przy obwodnicy Staromiejskiej). Prace wykonują dwie, może trzy osoby dziennie, i to nie zawsze (czasami po 15:00 nie ma tam nikogo). Wszystko trwa bardzo wolno i nie wiadomo kiedy się to skończy. Ruch jest jednostronny, przez co codziennie robią się gigantyczne korki. Dziś (11.09.2013) o godzinie 7:45 jadąc do pracy, a razem ze mną setki innych kierowców (w tym z dziećmi do szkoły), doznało szoku. Bez żadnych oznaczeń drogowych i informacji most ZAMKNIĘTO dla ruchu. Ludzie stali w korku
kilku kilometrowym nie wiedząc kompletnie co się dzieje. Nikt nie wyszedł i nie powiedział, ile potrwa zamknięcie mostu. Oczywiście spóźniłem się do pracy. Proszę o wyjaśnienie kto odpowiada za ten cyrk, kto jest wykonawcą tej fuszerki i ile to jeszcze potrwa. Jest to mały mostek a remont jego trwa jakby był to co najmniej tunel podziemny lub wielki most. Ponadto uważam że jak coś się zamyka dla ruchu to należy to oznaczyć i powiadomić innych jak się poruszać.
Krzysztof

Mateusz Grzeszczuk ze szczecińskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad wyjaśnia, że wczoraj doszło do awarii studzienki i dlatego na godzinę trzeba było most zamknąć.

 

Zobacz także

2013-11-14, godz. 11:43 [14.11.2013] Droga jak ser szwajcarski... Słuchacz: Piszę do Państwa w sprawie tragicznego stanu drogi prowadzącej do Stobna (odcinek od ul. Okulickiego - wylot ze Szczecina… » więcej 2013-11-13, godz. 13:11 [13.11.2013] Świerzb w natarciu ! Słuchaczka mówi, że dba o higienę a jednak zaraziła się świerzbem od córki, która chorobę przyniosła ze szkoły. Okazuje się… » więcej 2013-11-12, godz. 13:26 [12.11.2013] 1. Do 90% telefonów na numer alarmowy 112 to telefony nieuzasadnione ! Telefonujący pytają na przykład, gdzie jest najbliższa apteka - informuje zastępca… » więcej 2013-11-08, godz. 14:43 [8.11.2013] 1. Klient nie ma racji - w ten sposób na naszej antenie Miejski Rzecznik Konsumenta Longina Kaczmarek komentuje postępowanie naszego słuchacza, który odstąpił… » więcej 2013-11-07, godz. 14:54 [7.11.2013] 1. Typowo "korporacyjna" odpowiedź firmy T-Mobile na zarzut niewidomego słuchacza, że firma kurierska, która dostarczyła mu nowy telefon, nie zgodziła się… » więcej 2013-11-06, godz. 13:25 [6.11.2013] 1. Odpowiedź na zarzuty słuchaczki, że jej syn został wypisany ze szpitala przy Unii Lubelskiej ze złamanym obojczykiem bez opatrunku. Jak informuje rzeczniczka… » więcej 2013-11-05, godz. 13:46 [5.11.2013] 1. Kolejny tragiczny wypadek w okolicach Basenu Górniczego jadąc w kierunku Prawobrzeża. BMW uderzyło w słup. Dwie osoby są ranne, w tym jedna ciężko… » więcej 2013-11-05, godz. 13:23 [4.11.2013] 1. Jest odpowiedź dyrekcji szpitala przy ul.Unii Lubelskiej w Szczecinie na zarzuty pacjenta. Pan Marcin twierdzi, że nie został przyjęty i zbadany przez lekarza… » więcej 2013-10-31, godz. 10:42 [31.10.2013] Pacjenci w szpitalu na Pomorzanach są głodni, bo porcje są za małe i jakość jedzenia daleka od ideału. To opinia naszej słuchaczki. Gościem środowego… » więcej 2013-10-31, godz. 18:03 [30.10.2013] Ze szczecińskiego Dworca Głównego zniknęły tablice z relacyjnymi rozkładami jazdy pociągów. W programie echa wtorkowego programu, w którym gościem była… » więcej
23456