Czas Reakcji
Radio SzczecinRadio Szczecin » Czas Reakcji » ARCHIWUM - 2013
Zaprasza Przemysław Szymańczyk
Kłopoty z kupowaniem biletów u kierowcy autobusu

Pani Ania pisze:
"W minioną sobotę (05-10-2013) wsiadłam do autobusu linii 61 na przystanku " Reda" w stronę miasta. Przygotowałam sobie dwie monety jednozłotowe, aby nabyć bilet za dwa złote. Autobus był wyposażony w automat do biletów. Niestety, po wrzuceniu monet one po prostu wypadały. Próbowałam kilka razy. Podeszłam zatem do kierowcy i poprosiłam o bilet. W odpowiedzi usłyszałam, że jest działający biletomat, więc mam kupić bilet tam. Mimo tłumaczenia, że biletomat jest uszkodzony,kierowca zatrzasnął swoje drzwiczki i zostałam bez biletu. Na szczęście nie było kontroli, ale co by się stało, gdyby jednak kontrol była? Czy jeśli autobus jest wyposażony w biletomat, to kierowca nie ma obowiązku sprzedaży biletu? Kilkoro pasażerów informowało o awarii, a mimo to kierowca pozostał "nieugięty". Spisałam dane autobusu, którym jechałam: linia 61, nr boczny: 2054, dnia 05.10.2013 godz 19:18.
Wydaje mi się, że bez względu na to, czy jest automat czy nie, kierowca powinien sprzedawać bilety."

W przyszłym tygodniu radni z Komisji ds. Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Mienia zajmą się sprawą. Chodzi o takie zmiany w regulaminie Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, aby kierowcy bezwzględnie sprzedawali bilety, gdy biletomat jest niesprawny. Rozmowa z przewodniczącym wyżej wymienionej komisji, Leszkiem Duklanowskim oraz z Dariuszem Wołoszczukiem z Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego.




 

Zobacz także

2013-11-14, godz. 11:43 [14.11.2013] Droga jak ser szwajcarski... Słuchacz: Piszę do Państwa w sprawie tragicznego stanu drogi prowadzącej do Stobna (odcinek od ul. Okulickiego - wylot ze Szczecina… » więcej 2013-11-13, godz. 13:11 [13.11.2013] Świerzb w natarciu ! Słuchaczka mówi, że dba o higienę a jednak zaraziła się świerzbem od córki, która chorobę przyniosła ze szkoły. Okazuje się… » więcej 2013-11-12, godz. 13:26 [12.11.2013] 1. Do 90% telefonów na numer alarmowy 112 to telefony nieuzasadnione ! Telefonujący pytają na przykład, gdzie jest najbliższa apteka - informuje zastępca… » więcej 2013-11-08, godz. 14:43 [8.11.2013] 1. Klient nie ma racji - w ten sposób na naszej antenie Miejski Rzecznik Konsumenta Longina Kaczmarek komentuje postępowanie naszego słuchacza, który odstąpił… » więcej 2013-11-07, godz. 14:54 [7.11.2013] 1. Typowo "korporacyjna" odpowiedź firmy T-Mobile na zarzut niewidomego słuchacza, że firma kurierska, która dostarczyła mu nowy telefon, nie zgodziła się… » więcej 2013-11-06, godz. 13:25 [6.11.2013] 1. Odpowiedź na zarzuty słuchaczki, że jej syn został wypisany ze szpitala przy Unii Lubelskiej ze złamanym obojczykiem bez opatrunku. Jak informuje rzeczniczka… » więcej 2013-11-05, godz. 13:46 [5.11.2013] 1. Kolejny tragiczny wypadek w okolicach Basenu Górniczego jadąc w kierunku Prawobrzeża. BMW uderzyło w słup. Dwie osoby są ranne, w tym jedna ciężko… » więcej 2013-11-05, godz. 13:23 [4.11.2013] 1. Jest odpowiedź dyrekcji szpitala przy ul.Unii Lubelskiej w Szczecinie na zarzuty pacjenta. Pan Marcin twierdzi, że nie został przyjęty i zbadany przez lekarza… » więcej 2013-10-31, godz. 10:42 [31.10.2013] Pacjenci w szpitalu na Pomorzanach są głodni, bo porcje są za małe i jakość jedzenia daleka od ideału. To opinia naszej słuchaczki. Gościem środowego… » więcej 2013-10-31, godz. 18:03 [30.10.2013] Ze szczecińskiego Dworca Głównego zniknęły tablice z relacyjnymi rozkładami jazdy pociągów. W programie echa wtorkowego programu, w którym gościem była… » więcej
23456