Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Koszt budowy jest szacowany na ponad 700 milionów złotych. Fot. Kamila Kozioł [Radio Szczecin/Archiwum]
Koszt budowy jest szacowany na ponad 700 milionów złotych. Fot. Kamila Kozioł [Radio Szczecin/Archiwum]
- Jest duża determinacja do budowy kolei metropolitalnej, więc rok 2022 jest realny - mówi o zakończeniu budowy nowych linii i nowych stacji w regionie wiceburmistrz Gryfina.
Tomasz Miler był gościem "Samorządowej przeplatanki". Przekonywał, że Szczecińska Kolei Metropolitalna, czyli połączenie koleją Szczecina, Polic, Stargardu, Goleniowa i Gryfina to impuls do rozwoju regionu i zachęta do przesiadki z samochodów do pociągów.

- Główną zaletą będzie większa ilość pociągów, a przede wszystkim integracja rozkładowa i biletowa. Tak, aby mieszkaniec Gryfina, kupując bilet w nowym biletomacie mógł podróżować dalej po Szczecinie. Systemy, gdy będą ze sobą spójne, to staną się wygodniejsze w użyciu - mówił Miler.

Według opublikowanej niedawno mapy przystanków do Gryfina będzie można dojechać pociągiem kursującym ze szczecińskiego dworca Niebuszewo. Po drodze kolej zatrzyma się m.in. na Pogodnie, przy Cmentarzu Centralnym, Łasztowni, w Podjuchach oraz Daleszewie.

Inne linie mają kursować ze Szczecina do pozostałych największych miast regionu.
- Główną zaletą będzie większa ilość pociągów, a przede wszystkim integracja rozkładowa i biletowa. Tak, aby mieszkaniec Gryfina mógł, kupując bilet w nowym biletomacie mógł podróżować dalej po Szczecinie. Systemy, gdy będą ze sobą spójne, to staną się wy

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty