Aquapark i stadion czy Szczecińska Kolej Metropolitalna? Goście "Kawiarenki politycznej - suplement" wskazywali, ich zdaniem, najważniejsze inwestycje, jakie już niedługo mogą pojawić się w Szczecinie i regionie.
Zdaniem młodych gości Radia Szczecin, przedsięwzięcia zaplanowane przez miasto są przemyślane i sprzyjają promocji miasta.
Dawid Hamera ze Stowarzyszenia Szczecin 2.0 wskazywał Fabrykę Wody jako jedną z przełomowych zmian dla stolicy Pomorza Zachodniego. - Nowy kierunek dla Szczecina, bo Szczecin od ostatnich lat bardzo mocno zaczął inwestować w turystykę i gdzieś ten aquapark pozwoli dodać do mapy ciekawych atrakcji w Szczecinie nowy punkt, do którego wiele osób, czy z regionu, czy z zagranicy będzie przyjeżdżać - uważa Hamera.
- Najważniejsze powinny być rzeczy, z których korzystamy na co dzień - mówił Amadeusz Kopański ze Stowarzyszenia KoLiber. - Takie rzeczy, jak Kolej Metropolitalna, czy drogi, czy chodniki jednak powinny być priorytetem dla miasta, ponieważ są to rzeczy, z których w większości korzystamy wszyscy.
Łukasz Ubycha z Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Szczecińskiego skłaniał się jednak w kierunku Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej - to jego zdaniem, może najbardziej zmienić życie szczecinian. - Ludzie naprawdę chcą napływać do Szczecina. Dwa wjazdy do miasta przez Most Długi i Trasę Zamkową niestety to blokują. Ja pochodzę z Goleniowa i dojazd do Szczecina o godzinie 14 graniczy z cudem. Kolej Metropolitalna mogłaby spowodować, że zmniejszy się liczba samochodów w centrum - powiedział Ubycha.
Miasto powinno rezerwować środki zarówno na przedsięwzięcia pożyteczne wszystkim, jak i na rekreację i rozrywkę - podsumował Szymon Detko, przewodniczący Młodzieżowej Rady Miasta Szczecin. - Nie powinniśmy całkowicie skupiać się na tym przysłowiowym chlebie. Miasto jest dla ludzi, więc jak najbardziej równocześnie powinniśmy inwestować w igrzyska i chleb.
Z wymienionych inwestycji, planowo, pierwsza do użytku ma zostać oddana Fabryka Wody - według zapowiedzi, do końca 2020 roku. Rok później - nowy obiekt w miejscu starego, czyli stadion Pogoni Szczecin. Natomiast Szczecińska Kolej Metropolitalna ma ruszyć do 2022 roku.
Dawid Hamera ze Stowarzyszenia Szczecin 2.0 wskazywał Fabrykę Wody jako jedną z przełomowych zmian dla stolicy Pomorza Zachodniego. - Nowy kierunek dla Szczecina, bo Szczecin od ostatnich lat bardzo mocno zaczął inwestować w turystykę i gdzieś ten aquapark pozwoli dodać do mapy ciekawych atrakcji w Szczecinie nowy punkt, do którego wiele osób, czy z regionu, czy z zagranicy będzie przyjeżdżać - uważa Hamera.
- Najważniejsze powinny być rzeczy, z których korzystamy na co dzień - mówił Amadeusz Kopański ze Stowarzyszenia KoLiber. - Takie rzeczy, jak Kolej Metropolitalna, czy drogi, czy chodniki jednak powinny być priorytetem dla miasta, ponieważ są to rzeczy, z których w większości korzystamy wszyscy.
Łukasz Ubycha z Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Szczecińskiego skłaniał się jednak w kierunku Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej - to jego zdaniem, może najbardziej zmienić życie szczecinian. - Ludzie naprawdę chcą napływać do Szczecina. Dwa wjazdy do miasta przez Most Długi i Trasę Zamkową niestety to blokują. Ja pochodzę z Goleniowa i dojazd do Szczecina o godzinie 14 graniczy z cudem. Kolej Metropolitalna mogłaby spowodować, że zmniejszy się liczba samochodów w centrum - powiedział Ubycha.
Miasto powinno rezerwować środki zarówno na przedsięwzięcia pożyteczne wszystkim, jak i na rekreację i rozrywkę - podsumował Szymon Detko, przewodniczący Młodzieżowej Rady Miasta Szczecin. - Nie powinniśmy całkowicie skupiać się na tym przysłowiowym chlebie. Miasto jest dla ludzi, więc jak najbardziej równocześnie powinniśmy inwestować w igrzyska i chleb.
Z wymienionych inwestycji, planowo, pierwsza do użytku ma zostać oddana Fabryka Wody - według zapowiedzi, do końca 2020 roku. Rok później - nowy obiekt w miejscu starego, czyli stadion Pogoni Szczecin. Natomiast Szczecińska Kolej Metropolitalna ma ruszyć do 2022 roku.
Dawid Hamera ze Stowarzyszenia Szczecin 2.0 wskazywał Fabrykę Wody jako jedną z przełomowych zmian dla stolicy Pomorza Zachodniego.
- Najważniejsze powinny być rzeczy, z których korzystamy na co dzień - mówił Amadeusz Kopański ze Stowarzyszenia KoLiber.
Łukasz Ubycha z Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Szczecińskiego skłaniał się jednak w kierunku Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej - to jego zdaniem, może najbardziej zmienić życie szczecinian.