Centrum treningowe Vulcan obchodzi piątą rocznicę rozpoczęcia działalności. Zbiega się to z otwarciem nowej inwestycji, czyli poligonu pożarowego.
W kontrolowanych warunkach pracownicy sektora offshore będą mogli uczyć się protokołów ewakuacyjnych czy też gaszenia pożarów na platformach.
Pozwoli nam to kompleksowo przygotować uczestników naszych kursów - mówi Artur Ambrożewicz, prezes zarządu Vulcan Training & Consultancy.
- Jest złożona z lądowiska dla śmigłowca oraz 16-metrowego śmigłowca, który będzie się palił. Ze starej przepompowni Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, którą przerobiliśmy też na poligon pożarowy i kontenery, które są symulatorami przestrzeni, które możemy znaleźć na platformach na instalacjach offshore'owych - mówi Ambrożewicz.
Szczecińskie centrum treningowe jest jednym z niewielu takich obiektów na świecie. Przez ostatnie pięć lat wypracowało sobie renomę na wszystkich kontynentach - dodaje Ambrożewicz.
- Około 30% naszych klientów to są obcokrajowcy. Mamy takich, którzy zamawiają u nas szkolenia z każdego kontynentu na świecie. Jeżeli patrzymy skąd spływają na bookingi, to Google Ads podaje, że z 142. krajów. To pokazuje, że jesteśmy rozpoznawalni na całym świecie - mówi prezes zarządu Vulcan Training & Consultancy.
Cała inwestycja kosztowała około 10 milionów złotych.
Pozwoli nam to kompleksowo przygotować uczestników naszych kursów - mówi Artur Ambrożewicz, prezes zarządu Vulcan Training & Consultancy.
- Jest złożona z lądowiska dla śmigłowca oraz 16-metrowego śmigłowca, który będzie się palił. Ze starej przepompowni Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, którą przerobiliśmy też na poligon pożarowy i kontenery, które są symulatorami przestrzeni, które możemy znaleźć na platformach na instalacjach offshore'owych - mówi Ambrożewicz.
Szczecińskie centrum treningowe jest jednym z niewielu takich obiektów na świecie. Przez ostatnie pięć lat wypracowało sobie renomę na wszystkich kontynentach - dodaje Ambrożewicz.
- Około 30% naszych klientów to są obcokrajowcy. Mamy takich, którzy zamawiają u nas szkolenia z każdego kontynentu na świecie. Jeżeli patrzymy skąd spływają na bookingi, to Google Ads podaje, że z 142. krajów. To pokazuje, że jesteśmy rozpoznawalni na całym świecie - mówi prezes zarządu Vulcan Training & Consultancy.
Cała inwestycja kosztowała około 10 milionów złotych.
Pozwoli nam to kompleksowo przygotować uczestników naszych kursów - mówi Artur Ambrożewicz, prezes zarządu Vulcan Training & Consultancy.