Szczeciński Oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w przetargu na budowę łącznicy między ekspresową S10 w Stargardzie a krajową „20” wybrał ofertę firmy Strabag.
Inwestycja umożliwi wyprowadzenie ruchu tranzytowego z północnych dzielnic miasta, w kierunku Drawska Pomorskiego i Szczecinka. Strabag zaproponował kwotę 76 mln złotych.
Mateusz Grzeszczuk ze szczecińskiego Oddziału Generalnej Dyrekcji przypomniał, że łącznie siedem firm ubiegało się o kontrakt. - Realizowane w formule "projektuj-buduj". Przez 10 miesięcy będzie przygotowywany projekt budowlany, także możemy mówić o rozpoczęciu prac na przełomie 2025/26 roku. Zakończenie powinno nastąpić w 2027 roku.
Trasa o długości 4,5 km pobiegnie od węzła Stargard- Wschód, przechodząc nad Doliną Krąpieli. - Przechodząc też nad linią kolejową, dojdzie do drogi numer 20 przed wjazdem do Stargardu, od strony Chociwla - powiedział Grzeszczuk.
W miejscu włączenia do krajowej „20” przewidziano rondo. Pozostali oferenci mają teraz dziesięć dni na ewentualne odwołania od ogłoszonych wyników przetargu.
Mateusz Grzeszczuk ze szczecińskiego Oddziału Generalnej Dyrekcji przypomniał, że łącznie siedem firm ubiegało się o kontrakt. - Realizowane w formule "projektuj-buduj". Przez 10 miesięcy będzie przygotowywany projekt budowlany, także możemy mówić o rozpoczęciu prac na przełomie 2025/26 roku. Zakończenie powinno nastąpić w 2027 roku.
Trasa o długości 4,5 km pobiegnie od węzła Stargard- Wschód, przechodząc nad Doliną Krąpieli. - Przechodząc też nad linią kolejową, dojdzie do drogi numer 20 przed wjazdem do Stargardu, od strony Chociwla - powiedział Grzeszczuk.
W miejscu włączenia do krajowej „20” przewidziano rondo. Pozostali oferenci mają teraz dziesięć dni na ewentualne odwołania od ogłoszonych wyników przetargu.