Czy w takich, wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość demontażu barier energochłonnych w celu usprawnienia ruchu?
- Zdecydowanie większym zagrożeniem byłoby puszczenie ruchu pod prąd niż korek który tam powstał - powiedział Przemysław Kimon z Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
Rzecznik zapewnił również, że gdyby jednak doszło do prawdziwego karambolu, to w porozumieniu z Generalną Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad istnieje możliwość zdemontowania barier i wprowadzenia ruchu tymczasowego.
- Zdecydowanie większym zagrożeniem byłoby puszczenie ruchu pod prąd niż korek który tam powstał - powiedział Przemysław Kimon z Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
Rzecznik zapewnił również, że gdyby jednak doszło do prawdziwego karambolu, to w porozumieniu z Generalną Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad istnieje możliwość zdemontowania barier i wprowadzenia ruchu tymczasowego.