1. Czy lokatorka mieszkania należącego do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych ma rację skarżąc się, że ZBiLK błędnie naliczył jej opłatę za wodę? Rozmowa z rzecznikiem ZBiLK Tomaszem Owsikiem-Kozłowskim.
2. Nasz słuchacz, pan Czesław, stracił ponad 2 650 zł ze swojego konta na skutek błędu systemu bankowego. Przelewy na niewłaściwe konto zaczęły się 20 listopada br.
Mimo telefonów na infolinię Getin Noble Banku, słuchacz nie doczekał się wyjaśnień, przeprosin i pieniędzy... .
2. Nasz słuchacz, pan Czesław, stracił ponad 2 650 zł ze swojego konta na skutek błędu systemu bankowego. Przelewy na niewłaściwe konto zaczęły się 20 listopada br.
Mimo telefonów na infolinię Getin Noble Banku, słuchacz nie doczekał się wyjaśnień, przeprosin i pieniędzy... .