Pan Maciej pisze:
Sejm uchwalił obowiązkowe tworzenie tzw.korytarzy życia oraz jazdy "na suwak" na drogach. Zmiany komentuje redaktor naczelny portalu o bezpieczeństwie BRD24.pl Łukasz Zboralski.
Na dworcu kolejowym w Choszcznie, którego właścicielem jest Urząd Miasta i Gminy Choszczno, obecnie trwa remont, z którego się wszyscy cieszymy. Właściciel obiektu pozostawił mieszkańców Choszczna i okolicznych miejscowości bez możliwości dostępu do korzystania z wyremontowanej około 3 lata temu poczekalni dla podróżnych. Obecnie jest już jesień i często wieją silne wiatry, którym zawsze towarzyszą opady deszczu. Dużymi krokami zbliża się już zima. Na peronie drugim i całej stacji trwają remonty torowiska oraz trwa przebudowa prowadzona przez kolej. Ruch pociągów prowadzony jest tylko po jednym torze i pociągi często są opóźnione. Ranne pociągi odjeżdżające z Choszczna w kierunku Szczecina podstawiane są zawsze na ostatnią chwilę. Brak jest możliwości schronienia się w poczekalni przed deszczem, wiatrem i zimnem na przyjazd pociągu. Istnieje możliwość udostępnienia poczekalni dla podróżnych przynajmniej do końca marca 2020 roku, wejście od strony peronu nr jeden. Obecnie w poczekalni jest złożony styropian do ocieplenia budynku, który można złożyć w innym pomieszczeniu. W imieniu własnym i wszystkich podróżnych korzystających z usług przewoźników kolejowych dojeżdżających codziennie do pracy proszę o skuteczną interwencję u burmistrza Choszczna.
Jak informuje burmistrz Choszczna Robert Adamczyk budynek dworca jest placem budowy i nie ma możliwości otworzenia w nim poczekalni.
Słuchacz chwali kierowczynię autobusu linii 76, która po tym jak ze strony silnika pojawiło się zadymienie, kazała pasażerom niezwłocznie opuścić pojazd, a sama pomogła wyjechać z autobusu niepełnosprawnemu na wózku. Okazuje się, że to nie był dym, tylko para wodna. Jaki jest stan autobusów, czy kierowczyni otrzyma nagrodę? Na te tematy rozmowa z prezesem Szczecińskego Przedsiębiorstwa Autobusowego Klonowica Krzysztofem Putiatyckim.
Czy koty wolno żyjące na terenie Morskiej Stoczni Rementowej Gryfia w Świnoujściu muszą być z zakładu wyrugowane? Rozmowa z dyrektorem świnoujskiej stoczni Leszkiem Gładyszem.