Netto Arena - tak od 3 stycznia nazywa się hala widowiskowo-sportowa przy ulicy Szafera w Szczecinie. Tym samym potwierdziły się wcześniejsze, nieoficjalne informacje Radia Szczecin.
W środę prezydent miasta i szefowie duńskiej sieci supermarketów podpisali ważną trzy lata umowę sponsorską.
- Ta umowa to potwierdzenie wartości naszej firmy. Partnerstwo z miastem i areną postrzegamy jako promowanie zdrowego trybu życia - mówił wiceprezes Netto Polska, Alan Jensen.
Prezydent Szczecina Piotr Krzystek dodał, że kwota jaką przez trzy lata będzie płaciła duńska firma jest "satysfakcjonująca". Chociaż strony - to warunek Netto - nie podały jej wartości. Krzystek zwrócił też uwagę, że do tej pory w Polsce były tylko dwie hale sponsorowane przez prywatne firmy.
- W naszym kraju opiera się to głównie jednak na współpracy między spółkami Skarbu Państwa a obiektami. Natomiast tutaj jesteśmy z biznesem prywatnym, biznesem skandynawskim, który jest naturalny dla szczecinian - podkreślił prezydent.
Najprawdopodobniej w ciągu miesiąca na budynku hali zawisną banery z nazwą "Netto Arena".
Hala widowiskowo-sportowa przy Szafera w Szczecinie nie miała sponsora tytularnego od września. Wtedy skończyła się trzyletnia umowa z Grupą Azoty. Ta za prawo do nazwy płaciła miastu 700 tysięcy złotych rocznie.
- Ta umowa to potwierdzenie wartości naszej firmy. Partnerstwo z miastem i areną postrzegamy jako promowanie zdrowego trybu życia - mówił wiceprezes Netto Polska, Alan Jensen.
Prezydent Szczecina Piotr Krzystek dodał, że kwota jaką przez trzy lata będzie płaciła duńska firma jest "satysfakcjonująca". Chociaż strony - to warunek Netto - nie podały jej wartości. Krzystek zwrócił też uwagę, że do tej pory w Polsce były tylko dwie hale sponsorowane przez prywatne firmy.
- W naszym kraju opiera się to głównie jednak na współpracy między spółkami Skarbu Państwa a obiektami. Natomiast tutaj jesteśmy z biznesem prywatnym, biznesem skandynawskim, który jest naturalny dla szczecinian - podkreślił prezydent.
Najprawdopodobniej w ciągu miesiąca na budynku hali zawisną banery z nazwą "Netto Arena".
Hala widowiskowo-sportowa przy Szafera w Szczecinie nie miała sponsora tytularnego od września. Wtedy skończyła się trzyletnia umowa z Grupą Azoty. Ta za prawo do nazwy płaciła miastu 700 tysięcy złotych rocznie.
- Ta umowa to potwierdzenie wartości naszej firmy. Partnerstwo z miastem i areną postrzegamy jako promowanie zdrowego trybu życia - mówił wiceprezes Netto Polska, Alan Jensen.
Dodaj komentarz 3 komentarze
Krzystek trzeba wiedzieć kiedy zejść ze sceny...Mówienie i mydlenie oczu ,że to dobra firma to zbyt dużo kapitał skandynawski serio? Nie było lepszych jak to w ogóle brzmi Netto Arena gorsza może juz tylko być Biedronka
Przynajmniej wiadomo, dlaczego pozwolono wybudować dyskont tej sieci ludziom pod oknem na Warszewie.
Szczęście że nie dołożyli jeszcze patrona !