Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Prom "Baltivia" − prom pasażersko-samochodowy PŻB. Fot. www.wikipedia.org / Brosen
Prom "Baltivia" − prom pasażersko-samochodowy PŻB. Fot. www.wikipedia.org / Brosen
Plan budowy promów w Szczecinie jest ryzykowny - uważają przedstawiciele .Nowoczesnej i Platformy Obywatelskiej.
Jak mówił w magazynie "Radio Szczecin na Wieczór" wiceprzewodniczący .Nowoczesnej regionu zachodniopomorskiego Rafał Zahorski, promy są wysoce wyspecjalizowanymi statkami, tymczasem infrastruktura stoczniowa w Szczecinie jest przestarzała i zaniedbana.

- Łatwiej jest zmusić państwową spółkę PŻB do budowy statków w Szczecinie. Chciałbym zobaczyć firmę wolnorynkową, która tutaj faktycznie zleci budowę statków - komentował Zahorski.

W opinii posła Platformy Obywatelskiej Arkadiusza Marchewki, minister gospodarki morskiej nie realizuje własnych deklaracji. - Przecież to minister Gróbarczyk powtarzał, z czym ja się zresztą zgadzam, ale on tego nie realizuje, że to biznes ma budować statki, a nie państwo - mówił parlamentarzysta.

Według zapowiedzi ministra gospodarki morskiej Marka Gróbarczyka, w upadłej stoczni szczecińskiej powstaną dwa promy na zlecenie Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. Jak dodał minister, budowa pierwszego ma ruszyć w drugim kwartale przyszłego roku.
- Łatwiej jest zmusić państwową spółkę PŻB do budowy statków w Szczecinie. Chciałbym zobaczyć firmę wolnorynkową, która tutaj faktycznie zleci budowę statków - komentował wiceprzewodniczący .Nowoczesnej regionu zachodniopomorskiego Rafał Zahorski.
W opinii posła Platformy Obywatelskiej Arkadiusza Marchewki, minister gospodarki morskiej nie realizuje własnych deklaracji.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty