Nie dość, że opóźnienie premiery - to jeszcze mamy nagłe kłopoty firmy, która miała realizować pudełkowe zamówienia przedpremierowe. Co prawda gracze mają się nie martwić - ale jak zwraca uwagę Michał Król, otwiera to pole do różnego rodzaju domysłów i spekulacji. Co oczywiście niniejszym czynimy. Zresztą, także druga z tych topowych polskich produkcji - ta o zombie - również zaliczyła obsuwę... Ale, ale są też informacje nieco lepsze, zresztą ilość polskich premier w tym roku zapowiada się doprawdy imponująco. Szczegóły w nagraniu oczywiście.
Właściwie to "gdzieś w środku" jakby tego się spodziewaliśmy. Mega-ambitna wizja, którą trzeba urzeczywistnić na ekranie. Mierząc się zresztą z gigantycznymi oczekiwaniami tak fanów, jak całej branży. To - patrząc na obecne realia - mogło się skończyć obsuwą. I dokładnie tak się stało. Naturalnie Michał Król w tym wydaniu kącika "rozbiera na czynniki pierwsze" całą sytuację z przesunięciem daty wydania gry w cyberpunkowym świecie. Ale mamy też informacje o innych studiach i ich produkcjach, posłuchajcie.
To było do przewidzenia: po gigantycznym sukcesie serialu o przygodach Białego Wilka oczywiście zyskali i twórcy hitowej trylogii o przygodach "Rzeźnika z Blaviken". Michał Król już sprawdził, jak bardzo zyskało studio, zastanawiamy się też jakie (świetlane) perspektywy jeszcze przed nimi. Skoro, raz, dogadali się wreszcie z autorem książkowego pierwowzoru, a dwa, powstaje kolejny sezon serialu - to i, wyobrażamy sobie, raczej zagramy jeszcze w następną grę z tego uniwersum. Za to twórcy przygód Snajpera znowu mają problem z trybem multiplayer. O tym, i nie tylko o tym, w tym wydaniu kącika, zapraszamy do słuchania.