Robimy trailer, który niby pokazuje rozgrywkę - ale tak naprawdę zrobimy tę grę dopiero wtedy, gdy ten filmik zyska odpowiednie zainteresowanie... Doprawdy, mamy pewien problem z oceną takich praktyk. Z jednej strony zgadzamy się z Michałem Królem, że biznesowo może to mieć uzasadnienie. Ale z perspektywy graczy, zwłaszcza tych, którzy na co dzień nie śledzą doniesień z branży - to może być mylące i nawet irytujące. To jeden z wątków tego wydania kącika polskiego, oczywiście nie zabrakło wieści o najnowszych produkcjach powstających u nas w kraju.
W tym Giermaszu kontynuujemy temat sprzed tygodnia, gdy cieszyliśmy się z dobrego startu polskiej sieciowej strzelanki. Po siedmiu dniach - w sumie - doniesienia są jeszcze lepsze. Jak informuje Michał Król, chociaż wciąż borykają się jeszcze z problemami technicznymi (patch tuż, tuż), to doniesienia zarówno z rynku konsolowego, jak i PC-towego są bardzo obiecujące. Zresztą, nie tylko w tym przypadku, bo coraz lepiej da się udokumentować plotkę, jakoby to polski zespół miał przygotowywać kolejną odsłonę kultowej na całym świecie serii horrorów.
Strzelanka od uznanego - i dawno nic nie publikującego - polskiego studia zaliczyła naprawdę dobrą premierę. Oczywiście będziemy monitorować sytuację, bo teraz sprzedaż gier jest procesem rozłożonym w czasie. Opanowali problemy z serwerami, oby udało się utrzymać zainteresowanie graczy. Inny, najsłynniejszy polski zespół, wciąż mierzy się z ogromnymi problemami po słynnej cyberpunkowej premierze. Z kolei serwis zbierający recenzje opublikował ranking najlepszych wydawców. Nasi też są, ale (powiedzmy) na niezbyt eksponowanych miejscach.