Września i inna miejscowość pod Poznaniem oraz Stargard Szczeciński - to trzy możliwe lokalizacje dla budowy fabryki Volkswagena.
Tak środowe doniesienia niemieckich mediów, o tym, że koncern zdecydował się na Wielkopolskę, komentuje w rozmowie z "Pulsem Biznesu" Tomasz Olszewski - szef działu przemysłowego firmy, która prowadzi projekt Volkswagena.
O inwestycję zabiega Pomorze Zachodnie, ale coraz częściej słychać głosy, że niemiecki koncern wybierze Wielkopolskę, bo są tam inne fabryki aut dostawczych oraz sprawdzona sieć dostawców części. Olszewski informuje jednak, że decyzja jeszcze nie zapadła.
Nowa fabryka Volkswagena ma zatrudnić trzy tysiące osób.
O inwestycję zabiega Pomorze Zachodnie, ale coraz częściej słychać głosy, że niemiecki koncern wybierze Wielkopolskę, bo są tam inne fabryki aut dostawczych oraz sprawdzona sieć dostawców części. Olszewski informuje jednak, że decyzja jeszcze nie zapadła.
Nowa fabryka Volkswagena ma zatrudnić trzy tysiące osób.