To pierwszy z dwóch zamówionych dwukierunkowych składów. Mają one kabiny motorniczego z obu stron, co umożliwia im sprawne manewrowanie i zmianę kierunku, nawet jeśli nie mają pętli do zawracania.
Tramwaj jest już złożony, teraz trwa dostosowywanie go do warunków w Szczecinie - regulacja informacji pasażerskiej, monitoringu czy systemu zarządzania zajezdnią.
Szkolenie przejdą również motorniczowie. W każdym ze składów znajdzie się 196 miejsc dla pasażerów, a także automatyczna klimatyzacja, platformy ułatwiające wjazd na wózkach inwalidzkich czy gniazda do ładowania telefonów komórkowych.
Za oba tramwaje Szczecin zapłacił 12,5 miliona złotych.
Szkolenie przejdą również motorniczowie. W każdym ze składów znajdzie się 196 miejsc dla pasażerów, a także automatyczna klimatyzacja, platformy ułatwiające wjazd na wózkach inwalidzkich czy gniazda do ładowania telefonów komórkowych.
Za oba tramwaje Szczecin zapłacił 12,5 miliona złotych.